۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳

کاشی پزها:

برگزاری باشکوه جشنهای انقلاب بیانگر وابستگی مردم به نظام است

برگزاری باشکوه جشنهای انقلاب بیانگر وابستگی مردم به نظام است

قزوین- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: برگزاری جشنهای انقلاب به صورت خودجوش در میان مردم و نیز ادارات و نهادها بیانگر عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر همایش جشن پيروزي انقلاب دوشنبه شب با حضور رئیس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان قزوین در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برگزار شد.

مصطفی کاشی پزها در این مراسم اظهارداشت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر همايش جشن پيروزي انقلاب در نخستین روز این دهه مبارک و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان قزوین در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برگزار شد.

وی افزود: به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران موفقیت های زیادی در کشور حاصل شده که باید شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

این مسئول اضافه کرد: امروز ایران اسلامی درعرصه های مختلف علمی و پژوهشی دستاوردهای زیادی دارد که موجب شده در بین بسیاری از کشورهای جهان سرآمد باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: هر ساله دهه مبارک فجر فرصتی فراهم می کند تا دستاوردهای این نظام مقدس برای عموم مردم جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین و تشریح شود.

کاشی پزها تصریح کرد: در این بین وظیفه سازمان ها و ادارات نیز این است که با برگزاری جشن‌ها و مراسم های ویژه گرامی داشت دهه مبارک فجر زمینه ای برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای پرسنل و خانواده آنان فراهم کنند.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز مانند دیگر سازمان ها و نهادهای فعال در این نظام مقدس فرصت را مغتنم شمرد و نسبت به برگزاری مراسمی به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در این همایش که با حضور خانواده بزرگ تاکسیرانی شهرداری قزوین برگزار شد، دستاوردها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبیین و تشریح شد.

کاشی پزها یادآور شد: امیدواریم برگزاری چنين مراسم هایی موجب تشریح و تبیین دستاوردهای این نظام مقدس شده و اقشار مختلف جامعه با دستاوردهای نظام بیش از پیش آشنا شوند.

کد خبر 2484136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha