۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

۹۵ روستای لرستان باتانکر آبرسانی می شوند/اختصاص۵۲۹ میلیارد اعتبار

۹۵ روستای لرستان باتانکر آبرسانی می شوند/اختصاص۵۲۹ میلیارد اعتبار

خرم آباد - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت: در حال حاضر ۹۴ روستای این استان با تانکر آبرسانی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاکاوند ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۹۵ روستای استان لرستان با مشکل آب آشامیدنی مواجه بوده و از طریق تانکر آبرسانی می شوند.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان دارای دو هزار و ۸۶۱ روستا است عنوان کرد: این تعداد  روستا ۶۷۷ هزار نفر جمعیت دارند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان با بیان اینکه از این تعداد روستا هزار و ۵۶۳ مورد بالای ۲۰ خانوار هستند تصریح کرد: از این تعداد روستای بالای ۲۰ خانوار حدود ۱۰۴روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره مند نیستند.

کاکاوند تعداد مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان را ۱۱۹ هزار مشترک عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۹۴ درصد جمعیت روستایی لرستان تحت پوشش این شرکت هستند ادامه داد: در مجموع تا کنون بیش از دو هزار و ۱۰۰ روستای استان لرستان آبرسانی شده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون ۹۵ روستای لرستان از طریق تانکر آبرسانی می شوند عنوان کرد: تعداد روستاهای دارای مشکل آب آشامیدنی استان در فصل تابستان به ۱۳۵ مورد افزایش می یایند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان طی امسال اشاره کرد و گفت: طی امسال بیش از ۵۲۹ میلیارد ریال اعتبار برای این شرکت پیش بینی شده که تا کنون بیش از ۲۸۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

 

کد خبر 2485411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha