۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

منصوری:

۲۷۸۰ واحد مسکن مهر در بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد

۲۷۸۰ واحد مسکن مهر در بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد

بیرجند - فرماندار بیرجند از افتتاح دو هزار و ۷۸۹ واحد مسکن مهر این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا منصوری پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهارکرد:  طی هه فجر امسال چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد دو هزار و ۷۸۹ واحد در بیرجند است.

وی با بیان اینکه نوسانات بازار سبب بروز مشکلاتی در پروژه‌های مسکن مهر شده است، تصریح کرد: این نوسانات سبب شد پروسه زمانی تحویل واحدها به متقاضیان به تأخیر بیافتد که در سال اخیر دولت تلاش کرده تا این پروژه‌ها در اسرع وقت به متقاضیان واگذار شود.

فرماندار بیرجند بیان کرد: طبق وعده‌هایی که از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه داده شده قرار بر این شد که پرونده مسکن مهر استان در سال آینده بسته شود و ما نیز امیدواریم این وعده‌ها اجرایی شود.

منصوری ادامه داد: همچنین مشکلات به وجود آمده در پروژه مسکن مهر،   خدمت‌رسانی به این سایت‌ها را نیز با چالش‌هایی مواجه کرد که رفع این چالش‌ها و مشکلات در دستور کار قرار گرفته و دستگاه‌های مربوطه به دنبال انجام وظایف خود در این سایت‌ها هستند.

افتتاح ۱۲۴ پروژه در سطح شهرستان بیرجند

فرماندار بیرجند از افتتاح ۱۲۴ پروژه طی دهه فجر در سطح شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: از این تعداد هشت پروژه کلنگ‌زنی و ۱۱۶ پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

منصوری اضافه کرد: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سومین روز از دهه فجر به نام روز انقلاب اسلامی، جوانان و علم و فناوری نامگذاری شده است، بیان کرد: امروز ما در انفجار علم و فناوری بوده و هر روز شاهد اقدامی جدید و ظهور پدیده‌ای نو در این زمینه هستیم.

لزوم توجه ویژه به تجاری کردن علم و فناوری

فرماندار بیرجند با تأکید بر اینکه افزایش آگاهی در جامعه امروز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت:  تجاری کردن علوم و فناوری از مسائلی است که باید به آن توجه خاصی شود و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته است.

فرماندار بیرجند افزود: مطرح شدن ایران در سطح جهان و ادامه دادن راه آن توسط کشورهای مظلوم جهان موجب نگرانی‌ دشمنان شده است.

منصوری تأکید کرد: جوانان یکی از مهمترین قشرهای کشور بوده چراکه ما باید تمامی سنگرهای خدمت و مسئولیت‌های امروز را تحویل این افراد دهیم.

وی یادآور شد: اکنون بعد از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار و دشمنان نظام با تمامی توان سعی کردند ثمره انقلاب را از خط خود خارج کنند اما به لطف خداوند، تدابیر حکیمانه رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم کار به جایی نبردند.

فرماندار بیرجند، کشور ایران را مملکتی بر مبنای مردم سالاری دینی عنوان و اظهارکرد: مردم در این زمینه سنگ تمام گذاشته‌اند و بر ما مسئولان است که تمامی تلاش خود رابرای خدمت به مردم به کار بگیریم.

کد خبر 2485570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha