۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳

رعايايي خبر داد:

رقابت ۲۷۲۰۰ نفر در آزمون ارشد دانشگاه چمران اهواز

رقابت ۲۷۲۰۰ نفر در آزمون ارشد دانشگاه چمران اهواز

اهواز - سرپرست دانشگاه شهيد چمران اهواز گفت: ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در آزمون شرکت می کنند.

محمد رعایایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: متصدی برگزاری آزمون های دانشگاهی وزارت علوم نیست و دانشگاه ها نیز موظف به برگزاری نیستند اما دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد به منظور همکاری با سازمان سنجش، آزمون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد را برگزار کند.

وی افزود: در صورتی که دانشگاه شهید چمران اهواز آزمون های کنکور در مقاطع مختلف را برگزار نکند این آزمون ها در مدارس و آموزشگاه های سطح شهر برگزار می شود که این مسئه زمان بسیار زیادی را از افراد خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز تسلط و وجود بستر های لازم را یکی از مزیت های برگزاری کنکور در دانشگاه ها برشمرد و اظهار کرد: تنها دانشگاه شهید چمران اهواز اقدام به برگزاری آزمون های کنکور و استخدامی می کند.

رعایایی گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اندیشیده شده و در همین راستا اکیپ های آتش نشانی، اوژانس و حتی تعمیرات برق نیز در محل حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر در این آزمون در این دانشگاه شرکت می کنند، عنوان کرد: آزمون کارشناسی ارشد علاوه بر اين دانشگاه در حوزه​هاي ديگري از استان برگزار مي‌شود كه در موسسه علمي كاربردی جهاددانشگاهي تعداد ۹ هزار داوطلب، تعداد ۵ هزار نفر در دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول و تعداد ۴ هزار نفر در دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر در آزمون ارشد شركت مي​ كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون سراسری کارشناسی ارشد روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در شش نوبت در شهرهای اهواز، دزفول و خرمشهر برگزار می شود.

کد خبر 2487151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha