۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۰۹

امینی خبر داد:

اعتبارات سال ۹۴ حوزه حمل و نقل لرستان ۵۸ درصد افزایش یافت

اعتبارات سال ۹۴ حوزه حمل و نقل لرستان ۵۸ درصد افزایش یافت

خرم آباد - معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبارات سال ۹۴ استان لرستان در حوزه حمل و نقل حدود ۵۸ درصد رشد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر امینی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های ملی راه و شهرسازی استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه لرستان در چهارراه کریدورهای توسعه حمل و نقلی قرار دارد پروژه های بزرگی در حوزه راه و شهرسازی این استان درحال ساخت و اجرا است.

وی افزود: ۱۳ طرح ملی و ۶۶ قرارداد در حوزه راه و شهرسازی استان در حال اجرا بوده که ارزش این قراردادها حدود ۳۳۶ میلیارد تومان است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توسعه کریدورهای استان لرستان برای وزارت و راه و شهرسازی بسیار حائز اهمیت است بیان داشت: یکی از مهمترین آزادراه های کشور در محور خرم آباد به پل زال بوده که تا اندیمشک ادامه دارد.

امینی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی دیگر از پروژه های آزادراهی کشور آزادراه خرم آباد -بروجرد -اراک است لذا استان لرستان در حوزه حمل و نقل برای کشور منشاء اثرات خیر و برکت خواهد بود.

وی از رشد ۱۸ درصدی کل اعتبارات حوزه حمل و نقل کشور در سال آینده خبر  داد و عنوان کرد: اعتبارات سال ۹۴ استان لرستان در حوزه حمل و نقل حدود ۵۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان اعتبارات وزارت راه و شهرسازی را در سال ۹۳ حدود ۱۰۷ میلیارد تومان برشمرد و گفت: اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۴ تقریبا به ۱۶۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی افزود: به علت وجود مشارکت های عمومی و خصوصی در حوزه مسکن اعتبارات دولتی در این بخش بالا نیستند.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه های وزارت و راه و شهرسازی در بحث مسکن برای سال ۹۴ اتمام پروژه های مسکن مهر و بیمارستان های با پیشرفت فیزیکی بالا هستند.

امینی افزود: سال آینده برنامه های خوبی برای توسعه مسکن اجتماعی در وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2487753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha