۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۴۸

سالاری:

وصولی اعتبارات استان بوشهر در سال جاری دو برابر شد

وصولی اعتبارات استان بوشهر در سال جاری دو برابر شد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: وصولی اعتبارات استان بوشهر در سال جاری دو برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در آئین افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی گناوه اظهار داشت: دولت یازدهم دغدغه‌های جدی در زمینه بهداشت و سلامت داشته است و سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های دولت مطرح است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظام سلامت برای ارائه خدمات مناسب کم هزینه به مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد، بیان داشت: استان بوشهر پیشتاز در طرح تحول سلامت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تقویت و تکمیل زیرساخت‌ها باید به گونه‌ای باشد که آثار آن برای مردم ملموس باشد، ادامه داد: شاخص‌هایی را برای توزیع اعتبارات و امکانات در شهرستان‌های مختلف استان مد نظر داریم.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات بر اساس نرم جمعیتی و شاخص‌های مختلف توزیع می شوند، اضافه کرد: اعتبارات به صورت سلیقه‌ای توزیع نخواهد شد تا تبعیضی قائل نشده باشیم.

سالاری تصریح کرد: به منظور انجام طرح‌ها و پروژه‌ها و تصمیم‌گیری از نظرات مردم به خخوبی استفاده می‌کنیم و به همین منظور نشست‌هایی را در بخش ها برگزار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امسال با تلاش‌های صورت گرفته اعتبارات بسیار خوبی برای استان بوشهر جذب کرده‌ایم که در سال‌های گذشته کم‌نظیر بوده است و وصولی اعتبارات امسال استان بوشهر نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سرعت، کیفیت و صرفه‌جویی برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: برای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف زمان‌بندی در نظر گرفته‌ایم و در صورتی که طرح‌هایی پیشرفت مناسب نداشته باشند، اعتبارات را جابجا می‌کنیم و مدیر آن بخش باید پاسخگو باشد.

کد خبر 2487801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha