۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۵۷

با حضور معاون پارلمانی و امور استان های صدا و سیما/

بخش زیارت شبکه استانی خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید

بخش زیارت شبکه استانی خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید

مشهد- بخش زیارت شبکه استانی خراسان رضوی با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های سازمان صدا و سیما رونمایی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که عصر امروز با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های سازمان صدا و سیما و استاندار خراسان رضوی برگزار شد ضمن رونمایی از آثار فاخر تلویزیونی، بخش زیارت شبکه استانی خراسان رضوی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۴۵ اثر فاخر فرهنگی در حوزه صدا و سیمای استان در ایام دهه مبارک فجر افتتاح شد بیان کرد: فیلم سینمایی ستاره شرق با موضوع زندگینامه «فضل بن شاذان» از هفته آینده از شبکه استانی پخش می شود.

حجت الاسلام علی نهاوندی توسعه پوشش تلویزیونی دیجیتال در تعداد ۸شهرستان، بهره‌برداری از تجهیزات جدید استودیوی خبر صدا و سیمای خراسان رضوی و افتتاح دفتر خبری در کاشمر، برد اسکن و خلیل آباد و همچنین رونمایی از ۴۰ اثر موسیقی را از جمله پروژه های مهم و به بهره برداری رسیده در این ایام عنوان کرد.

وی افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۵۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نهاوندی با بیان اینکه پخش برنامه‌های زیارت از فردا آغاز می‌شود ادامه داد: پنجره‌ای به آسمان ولایت به عنوان شعار برنامه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی در حوزه زیارت انتخاب شده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان خراسان رضوی دیپلماسی فرهنگی را یکی از مهم‌ترین رویکردها و اندیشه‌ امام راحل  عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید هویت، امید و نشاط را در جامعه ایرانی ترویج کنند و در این راستا رسانه ملی وظیفه‌ای بسیار خطیر دارد.

کد خبر 2487812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha