۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۵۶

غنیان:

مشعل المپیاد فرهنگی، ورزشی کارگران کشور از سمنان عبور می کند

مشعل المپیاد فرهنگی، ورزشی کارگران کشور از سمنان عبور می کند

سمنان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از حمل و عبور مشعل المپیاد فرهنگی، ورزشی کارگران کشور از این استان خبر داد و گفت: این مراسم در پنجمین روز دهه مبارک فجر از خلیج فارس آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل غنیان عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی اجرای مراسم حمل مشعل المپیاد فرهنگی، ورزشی کارگران کشور، که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی را شناسایی قهرمانان ورزش کارگری و ایجاد نشاط و شادابی و تندرستی در جامعه کار، تولید و تعاون دانست و افزود: این مشعل با عبور از پنج استان خوزستان، لرستان، مرکزی، قم، تهران، بیست و سوم بهمن به سمنان می رسد.

وی تصریح کرد: این مشعل پس از عبور از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به استان مازندران محل برگزاری المپیاد ورزشی کارگران می رسد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در خاتمه افزود:حمل این مشعل پس از ورود به سمنان از گلزار شهدای گمنام شروع، غبارروبی و گل افشانی با نام «یا رسول الله ما عاشق محمد(ص) هستیم»، همراه با پرچم محمد رسول الله (ص) توسط دوندگان کارگر به میدان ارگ سمنان نماد تمدن، فرهنگ و تاریخ سمنان انتقال می یابد.

کد خبر 2487862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha