۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۲۳

قائدی خبر داد:

۶۰ درصد اعتبارات عمرانی شهری دیلم تخصیص یافت

۶۰ درصد اعتبارات عمرانی شهری دیلم تخصیص یافت

دیلم - فرماندار دیلم گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۵.۲ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه عمران شهری اعتبار در نظر گرفته ایم که ۶۰درصد آن تخصیص اعتبار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم قائدی عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح پارک ساحلی خلیج فارس ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از سه عنصر، مردم، رهبری و اتحاد نشات گرفته است، فصل الخطاب ما و سایر مسئولان در شهرستان دیلم است.

وی بیان داشت: سرجمع اعتبارات حوزه عمرانی بخش امام حسن در سال گذشته، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که تنها ۴۰ درصد آن تخصیص یافت.

قائدی ادامه داد: امسال و در شرایطی که نفت کشور تنها بشکه‌ای ۴۰ دلار فروخته می‌شود، این رقم بیش از دو برابر رشد داشته است که نشان‌دهنده تلاش و توجه دولت تدبیر و امید به نیازهای مردم است.

فرماندار دیلم، از اعتبار شش میلیارد تومانی پروژه پارک ساحلی خلیج فارس خبر داد و افزود: فاز چهارم پروژه ساحل سازی دیلم درصورت تامین اعتبار به زودی اجرا خواهد شد.

قائدی گفت: بالغ بر ۱۰۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در دیلم اجرایی می شود.

وی افزود: سهم کل اعتبارات این شهرستان در سال ۹۳، ۳۸ میلیارد و ۲۶۳میلیون تومان  از محل اعتبارات استانی، ارزش افزوده و سایر منابع است که این رقم در سال گذشته تنها ۱۱ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار دیلم از تعریض جاده گناوه دیلم معروف به جاده مرگ خبر داد و افزود: هر ساله این جاده به دلیل کم عرض بودن، جان تعدادی از هموطنان ما را می گیرد که با اجرایی شدن این پروژه دیگر شاهد حوادث تلخ گذشته نخواهیم بود.

قائدی بیان داشت: ۴۰کیلومتر از جاده گوره ـ امام حسن به سمت گچساران در دیلم واقع شده که جزو مصوبات دولت تدبیر و امید به استان است و به زودی اجرایی می شود.

کد خبر 2487866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha