۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۲۷

نوروزی فر:

زنان در تداوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند

زنان در تداوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند

سمنان - رئیس مجمع جامع زنان استان سمنان با تاکید بر نقش زنان در پیروزی انقلاب گفت: حضور همیشگی زنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان در زمینه فرهنگی، نظامی و اقتصادی را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهین نوروزی فر عصر چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر در نشست سرگروه های حلقه تعالی بانوان ادارات استان سمنان در محل شرکت برق منطقه ای تصریح کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران و بانوان بسیجی هستیم.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی را در تربیت فرزندان صالح برای ادامه راه و آینده نهضت اسلامی دارند اظهار داشت: این مهم با داشتن کانون گرم خانواده و تفاهم والدین در تربیت صحیح فرزندان امکان پذیر است.

رئیس مجمع جامع زنان استان سمنان با گرامیداشت چهارمین روز دهه فجر که روز انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایران اسلامی نامگذاری شده است گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدای گرانقدر میهن اسلامی به بار نشسته و تداوم یافته است.

در این همایش از سه نفر از برگزیدگان مسابقه مقاله نویسی بسیج خواهران پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با موضوع زن و انقلاب اسلامی، زن و استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایران اسلامی تجلیل شد.

کد خبر 2487871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha