۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲

کاکاوند با مهر مطرح کرد:

آلودگی آب روستای شهدای تنگ فنی/ شرکت نفت به تعهدات عمل نکرد

آلودگی آب روستای شهدای تنگ فنی/ شرکت نفت به تعهدات عمل نکرد

پلدختر- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به مشکل آلودگی نفتی آب روستای شهدای تنگ فنی، گفت: شرکت نفت به تعهدات خود برای تامین اعتبار آبرسانی به این روستا عمل نکرده است.

علیرضا کاکاوند صبح جمعه در حاشیه افتتاح آبرسانی به روستای دو کوهه رشنو پلدختر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شبکه های آبرسانی مجتمع زیودار از قبل وجود داشته ولی به دلیل فرسودگی با اعتباری که به آن اختصاص داده شده این شبکه اصلاح خواهد شد که این عملیات از برنامه های سال آینده است.

وی ادامه داد: خطوط انتقال آب، مخازن و پمپاژ مجتمع زیودار طی سال آینده به پایان می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که چه برنامه ای برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستای سراب رجب و گری بابا خان (شهدای تنگ فنی) دارید  افزود: آب روستای سراب رجب با مشکل آلودگی نفتی مواجه است و شرکت آبفار برای رفع این مشکل در این منطقه با دو چالش روبرو است.

کاکاوند یادآور شد: یکی از مشکلات صدور مجوز حفر چاه در منطقه از سوی اداره حفاظت محیط زیست است.

وی عنوان کرد: همچنین شرکت نفت به تعهدات خود که مبنی بر پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم این روستاها بوده جامه عمل نپوشانده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: این شرکت به محض رفع این دو چالش، مشکل آب آشامیدنی این دو روستا را حل خواهد کرد.

کاکاوند در ادامه سخنان خود افزود: آبرسانی به روستاهای بابا بهرام و بابا خوارزم و جلگه خلج تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: جهش خوبی در اعتبارات آبرسانی روستایی داشته ایم به طوری که عمده طرح ها به بهره برداری رسیده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان مردم را به صرفه جویی در آب دعوت کرد و افزود: چون آب روستای دو کوهه رشنو پلدختر از آب آشامیدنی شهر پلدختر و از چاه های روستای گل گل تامین می شود مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

کد خبر 2488558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha