۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۱۵

حجت الاسلام یعقوبی:

۲۲ بهمن روز اعلام نفرت از استکبار و ارادت به ولایت است

۲۲ بهمن روز اعلام نفرت از استکبار و ارادت به ولایت است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تأکید بر برگزاری پرشور و شعور مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور در راهپیمایی و تظاهرات روز بیست و دوم بهمن ماه اعلام نفرت از استکبار و ارادت به ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بیست و دوم بهمن ماه بزرگ ترین عید ملت ایران است.

وی با تأکید بر برگزاری گسترده و پرشور مراسم این مناسبت، اضافه کرد: در ۲۲ بهمن ماه امسال بار دیگر مردم ایران اسلامی به دنیا اعلام می کنند که شیطنت های آمریکای جهان خوار را فراموش نکرده اند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: آمریکا از همان ابتدا میانه مناسبی با انقلاب اسلامی نداشت و هنوز هم همان شیطان بزرگ است که از هر اقدامی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کند.

وی اظهار داشت: آمریکا در حال حاضر نیز در پشت میز مذاکرات قلدری کرده و سعی می کند با باج خواهی، خواسته های زورگویانه خود را به ملت ایران تحمیل کند.

به گفته قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حضور در راهپیمایی و تظاهرات روز بیست و دوم بهمن ماه اعلام نفرت از استکبار جهانی علی الخصوص آمریکا و اسراییل و ارادت به ولایت است.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: ملت ایران همه ساله در بهمن ماه اوج اقتدار و ایستادگی خود را در برابر زورگویی های عالم نشان می دهد و به دنیا اعلام می کند که دست پروردگان ولایت هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی خود دست بر نمی دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اسلام خواهی و دین باوری، حضور روحانیت مبارز، پیشتاز، مجاهد و پیرو امام و وحدت، همدلی و حضور مردم در صحنه از عوامل اصلی پیروزی انقلاب محسوب می شوند.

وی با بیان این که وحدت و صمیمیت موجود در بین مردم می بایست در مراسم بیست و دوم بهمن ماه امسال نیز به نمایش گذاشته شود، افزود: مسائل سیاسی و اختلاف سلایق افراد و گروه های مختلف همه در زیر سایه نظام اسلامی قرار دارند و به همین دلیل نیز همه افراد و جناح ها می بایست در مراسم بزرگداشت روز ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: این گونه نباشد که برخی افراد بگویند به خاطر این که سخنران مراسم فلان شخصیت سیاسی است من در مراسم ۲۲ بهمن شرکت نمی کنم چرا که حضور در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام پیوند با ولایت و میثاق با شهیدان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.

خطیب نماز جمعه بجنورد در پایان خطبه های دوم نماز جمعه مرکز خراسان شمالی از مسئولان برگزار کننده مراسمات ایام الله دهه فجر در استان قدردانی کرد و گفت: باید تلاش شود شرایط کشور در دوران ستم شاهی و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته برای جوانان و نوجوانان تشریح و تبیین شود.

 

کد خبر 2488586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha