۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۰۱

مدیر شبکه یک در جمع سینماگران:

هیچ گروهی از شبکه یک حذف نمی‌شود/ تحولات جدید از نوروز 94

هیچ گروهی از شبکه یک حذف نمی‌شود/ تحولات جدید از نوروز 94

محمد احسانی مدیر جدید شبکه یک سیما به کاخ جشنواره در مرکز همایش های برج میلاد آمد و درباره تحولات در این شبکه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسانی در جمع خبرنگاران درباره تغییر سیاست های شبکه یک گفت: تعدادی سیاست کلی وجود دارد که در تعریف شبکه هست اما برخی موارد به ذوق و سلیقه مدیران برمی گردد. ما سعی کردیم با پایبندی بر سیاست های کلی سازمان، معاونت و شبکه، تحولاتی را شامل طرح ها و کارهای جدید از ابتدای سال ۹۴ یعنی از نوروز اعمال کنیم.

وی ادامه داد: یک ماه پیش رو نیز به بررسی طرح ها و عوامل سازنده می گذرد. از خدا می خواهم که انشاءالله کمک کند تا مشکلاتی که وجود دارد مرتفع شود تا بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم.

معاون سابق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی درباره بازتاب مشکلات اجتماع در فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: بسیاری از مشکلات و دغدغه ها در این فیلم مطرح شده است. به نظر من اگر مجموعه فیلم ها را نگاه کنید به تعداد بسیار زیادی از مضامین برمی خوریم که با این موضوعات مرتبط است اما هر کسی بنا به سلیقه خودش به بخشی از این اتفاقات می پردازد و آنها را کم و زیاد می کند. این موضوع با گفتگوی بین سیاست گذاران و فیلمسازان حل خواهد شد.

مدیر شبکه یک درباره برنامه های نوروزی شبکه یک هم توضیح داد: هم سریال خواهیم داشت و هم برنامه های ترکیبی را برای پخش در نظر گرفته ایم. تعدادی اثر مستند هم روی آنتن خواهد رفت. بخشی از مراحل آماده سازی این آثار به پایان رسیده است مثلا مجموعه مستند ما با نام «ایرانگرد» به پایان تولید خود رسیده است و سریال آقای فخیم زاده آخرین مراحل تولید را پشت سر می گذارد. کارهای ترکیبی مان هم همینطور.

احسانی در پاسخ به اینکه آیا مجبور شده اید سریال «قورباغه و قناوری» ساخته فخیم زاده را به جای سریال سیروس مقدم برای نوروز انتخاب کنید؟ گفت: تعداد قسمت های کار آقای مقدم بیشتر از ۱۳ قسمت بود و تصمیم بر این شد که کار آقای فخیم زاده را پخش کنیم.

وی درباره حذف گروه های معارف از شبکه های سیما توضیح داد: خیر، چنین چیزی نیست و گروهی حذف نمی شود فعلا بحث چابک سازی در سازمان صدا و سیما مطرح شده است و شبکه یک به عنوان شبکه ملی تمام گروه های موضوعی خود را خواهد داشت. منتهی با تقسیم کار جدیدی فعالیت های سابق را انجام خواهیم داد اما هزینه ها را کاهش و سرعت را افزایش می دهیم. اسامی برخی گروه ها نیز تغییر می کند.

کد خبر 2489683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha