۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

ابوالحسن داوودی به مهر گفت:

«رخ دیوانه» را ساختم تا با مردم ارتباط برقرار کند

«رخ دیوانه» را ساختم تا با مردم ارتباط برقرار کند

ابوالحسن داوودی که «رخ دیوانه» ساخته او در صدر آرای مردمی قرار دارد و در 10 بخش از سودای سیمرغ نیز کاندید شده، از اقبال نسبت به فیلمش ابراز خوشحالی کرد.

ابوالحسن داوودی کارگردان فیلم سینمایی «رخ دیوانه» که در صدر نامزدهای سیمرغ بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر قرار دارد و همچنین فیلمش در صدر آرای مردمی نیز هست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اقبال مردم و منتقدان اظهار کرد: من خیلی اهل پیش‌بینی نیستم و توان پیش‌بینی ندارم. از اتفاقی که افتاده و فیلم مورد توجه واقع شده خوشحالم، اما فیلمم را ساختم تا این اثر بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. ظاهرا مردم این کار را دوست داشتند.

وی همچنین درباره حرفی که در نشست خبری مبنی بر بالا و پایین شدن آرای مردمی در جشنواره فجر بیان کرده بود، گفت: شوخی کردم. من آنجا گفتم چون به سینما فقط برای خودم فکر نمی‌کنم از حس اینکه خدایی نکرده یک وقت فسادی در سینما باشد مکدر می‌شوم و انشالله که چنین چیزی رخ نمی‌دهد.

کارگردان سریال «زمین انسان‌ها» در پاسخ به اینکه آیا با توجه به اقبالی که نسبت به این فیلم صورت گرفته است همین روند را در کارش ادامه می‌دهد یا خیر؟ تصریح کرد: من هیچوقت چیزی را حتی اگر مورد توجه هم قرار گرفته باشد، تا دلیل نداشته باشد ادامه نمی‌دهم اما اگر دلیلی برای این موضوع پیدا کنم حتما این مدل فیلمسازی را ادامه خواهم داد.

داوودی در پاسخ به اینکه آیا ساخت فیلم بعدی‌اش هم به هشت سال دیگر موکول می‌شود؟ گفت: بستگی به لطف دوستان دارد!

به گزارش مهر، فیلم سینمایی «رخ دیوانه» در 10 بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین صدا (هم صدابرداری، هم صداگذاری) و جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های بصری در بخش سودای سيمرغ سی‌وسومین جشنواره فیلم نامزد شده است.

کد خبر 2491959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha