۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۲۷

شهردار کرج اعلام کرد:

پرداخت کرایه تاکسی الکترونیکی شود/۷پروژه مدیریت شهری افتتاح شد

پرداخت کرایه تاکسی الکترونیکی شود/۷پروژه مدیریت شهری افتتاح شد

کرج - شهردار کرج در مراسم افتتاح هفت پروژه از پروژه های مدیریت شهری، اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی کرج برای پرداخت کرایه الکترونیکی تاکسی ها اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز هفت پروژه مدیریت شهری با حضور شهردار کرج، اعضای شورای شهر، مسئولان استانی و شهروندان در مجموعه پارک شهید چمران کرج به بهره برداری رسید.

جنگل کاری اراضی شمال غرب کرج در قالب اجرای طرح کمربند سبز این کلانشهر، طرح بازسازی و بهسازی پارک شهید چمران و بازسازی و بهسازی فاز ۱ پروژه پارک جنگلی جهان نما، بهره برداری از پروژه مجموعه ورزشی شهید چمران، افتتاح شبکه آب خام قنات ترقی و انتقال آن به مناطق مختلف، افتتاح بوستان کسری و پارک حاشیه ای ورزشگاه انقلاب کرج از جمله پروژه های امروز بودند.

علی ترکاشوند شهردار کرج در آیین افتتاحیه کارت هوشمند سازمان تاکسیرانی کرج، ضمن تبریک ایام دهه فجر، کاهش ترافیک در شهر را ضروری دانست و اظهار داشت: ساختار حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی باید ساماندهی شود.

ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کرج ضروری است

ترکاشوند ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کرج را مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی ضامن سلامت شهروندان است به همین منظور باید زمینه های اعتماد شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی را ایجاد کنیم.

شهردار کرج نظارت بر رفتار رانندگان تاکسی با مسافران را مهم خواند و اذعان داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وظیفه مدیریت شهری است.

وی تامین سلامت، امنیت و رضایت شهروندان را اولویت شهرداری دانست و افزود: نبود پول خرد و درگیری رانندگان و مسافران تبدیل به معضل شده بود که این معضل در سازمان اتوبوسرانی رفع شده و مسافران اتوبوس از طریق کارت الکترونیکی کرایه خود را پرداخت می کنند. به همین منظور ضروری به نظر می رسد که تاکسیرانی کرج برای پیوستن هر چه سریعتر به طرح البرزکارت اقدام کند.

شهردار کرج با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات سازمان تاکسیرانی طی چند ماه اخیر، گفت: ایجاد سامانه کارت هوشمند تاکسیرانی موجب می شود که هر راننده سوابق خود را به همراه داشته باشند. همچنین از این پس رانندگان تنها با داشتن این کارت مجاز به حضور در خطوط تعیین شده هستند.

کد خبر 2492249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha