۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸

پرفروش های شهر کتاب/

استقبال از زندگی خصوصی هیتلر، «شاگرد قصاب» و «مردی با کبوتر»

استقبال از زندگی خصوصی هیتلر، «شاگرد قصاب» و «مردی با کبوتر»

کتاب های «زندگی خصوصی آدلف هيتلر» و رمان های «مردی با کبوتر» و «شاگرد قصاب» از جمله کتاب های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه اول بهمن ماه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست پرفروش‌ترين كتاب‌های حوزه تاريخ، روانشناسی، فلسفه، داستان، شعر، كودك، نوجوان، دين و عرفان، هنر، علم، دفاع مقدس و آموزشی در نيمه اول بهمن در فروشگاه مركزی شهر كتاب منتشر شد که در این میان می توان نام کتاب هایی چون «زندگی خصوصی آدلف هيتلر»، «مردی با کبوتر» و «شاگرد قصاب» را مشاهده کرد.

از بین کتاب های تاریخی در این مدت «زندگی خصوصی آدلف هيتلر»، «استالين»، «يادداشت‌های علم»، «عصر نهايت‌ها» و «روزگاران (تاريخ ايران از آغاز تا سقوط سلطنت پهلوی)» به بیشترین میزان فروش دست یافته اند.

«نظام اشيا»، «قدرت پنهان زيبايی (چرا خوشبختی در نگاه تماشاگر نهفته است)»، «توكويل»، «بيماری به مثابه استعاره ايدز و استعاره‌هايش» و «كامو و بونهافر» هم عناوین کتاب هایی هستند که در این مدت در بخش کتب فلسفی این فروشگاه، استقبال بیشتری از آن ها به عمل آمده است.

عناوین آثار داستانی پرفروش هم به این ترتیب هستند: «مردی با كبوتر»، «ته خيار (سی داستان)»، «فرشته ظلمت»، «شاگرد قصاب» و «شيار ۱۴۳».

«دستورهای زبانی يك ديكتاتور عاشق»، «خدايا مرا ببخش حالا نه»، «سلام اين‌جا ايران است»، «عشق ديوانگی و مرگ» و «خيابان و عشق (عاشقانه‌های مارگرت اتوود)» هم کتاب های پرفروش شعر این فروشگاه در مدت مذکور هستند.

بین کتاب های حوزه روانشناسی هم می توان عناوین «زن بودن (به زنانگی خود تحقق بخشيد و عشق را بيابيد)»، «يك قدم تا لبخند»، «دو قدم تا لبخند» و «حال خوب با هم (چه كنيم كه روابطمان بهتر شود)» را به عنوان پرفروش مشاهده کرد.

«آموزش كاربردی عكاسی ديجيتال (فنون كار با دوربين‌های ديجيتال)»، «از سينما تك پاريس تا كانون فيلم تهران»، «باغی ميان دو خيابان (چهار هزار و يك روز از زندگی كامرن ديبا)»، «از شما چه پنهان» و «شاعر» هم عناوین کتاب هایی هستند که بیشترین فروش را در میان کتاب های هنری شهر کتاب در نیمه اول بهمن داشته اند.

در بین کتاب های پرفروش حوزه علم هم می توان نام آثاری چون «هندسه در گذشته و حال»، «دانشمندان دوران هيتلر (سياست و جامعه فيزيك‌دانان رايش سوم)»، «در جست‌وجوی حافظه (پيدايش دانش نوين ذهن)»، «ذره خدا (از پنداشت تا پيدايش)» و «كم عمق‌ها (اينترنت با مغز ما چه مي‌كند)» را مشاهده کرد.

«نوشته بر دريا (ميراث عرفانی ايران ۲)»، «عهد عتيق ۱ (كتاب‌هاي شريعت يا تورات بر اساس كتاب مقدس اورشليم)»، «خرد گفتگو (درس‌گفتارهای فلسفی)» و «دين و نظام طبيعت» هم در این مدت بیشترین فروش را بین کتاب های دین و عرفان داشته اند.

بین کتاب های مربوط به حوزه انقلاب و دفاع مقدس هم می توان نام آثاری چون «انقلاب ۵۷ (عكس‌هاي مريم زندی از انقلاب اسلامي ايران)»، «هنر انقلاب (۵۷ پوستر از انقلاب ۵۷)»، «سال سی روزنگار مصور ايران پس از انقلاب اسلامی» و «من زنده‌ام» را به عنوان پرفروش دید.

پرفروش های بخش کتاب های آموزشی هم به این ترتیب هستند: «انگليسی در سفر ۱»، «مهارت‌های يادگيری كلمات مخصوص دانشجويان Intermediate»، «خودآموز مكالمات انگليسی در ۹۰ روز به شيوه نصرت»، «Oxford Elementary Learners Dictionary» و «خودآموز تصويری مكالمات كاربردی انگليسی»

عناوینی چون «ترانه‌های كوچك برای هوش كودك (جلدهای ۱ تا ۶)»، «مجموعه خودم می خوانم»، «ديكته شب (كلاس اولی ها)»، «نامه شگفت‌انگيز فليكس» و «مجموعه باب اسفنجی شلوار مكعبی» هم کتاب هایی هستند که بین عناوین کودک این فروشگاه، به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده اند.

«با كفش‌های ديگران راه برو»، «جنايت خفته»، «بابابزرگ سبيل موكتی» و «چتر تابستان» هم کتاب های پرفروش قفسه نوجوان شهر کتاب مرکزی هستند.

کد خبر 2492419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha