۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵

۲۱ اسفندماه؛

دوازدهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه برگزار می‌شود

دوازدهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه برگزار می‌شود

دوازدهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه پنج شنبه، ۲۱ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین همایش بین‌‌المللی بانوان قرآن‌پژوه با محوریت «قرآن و امام زمان(عج)» پنج شنبه، ۲۱ اسفندماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

در این همایش حدود ۲۰ از بانوان ممتاز و شاخص قرآنی ایرانی و خارجی در رشته‌های پژوهش، تفسیر، هنر، قرائت و... معرفی و تکریم می‌شوند.

مرکز فرهنگی بانوان قرآن پژوه وابسته به مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) مستقر در قم به ریاست حجت الاسلام محمد عبداللهیان بیش از ۱۰ سال پیش با هدف شناسایی و معرفی بانوان ممتاز قرآنی راه اندازی شد. این مرکز جهت شناسایی زنان فعال در حوزه قرآن راه اندازی شد که در این راستا ضمن معرفی آنان، حمایت‌هایی جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی و هنری آنان انجام می‌گیرد.

بیش از ۱۰ هزار پایان نامه قرآنی بانوان قرآن پژوه در اختیار این مرکز است که در کتابخانه ای گردآوری شده و مقالات آن در نشریات و تخصصی معرفی و چاپ شود.

همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه هر ساله به ابتکار مرکز فرهنگی بانوان قرآن‌پژوه وابسته به مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) و با همراهی سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور، جهت تجلیل و تکریم بانوان پژوهشگر و هنرمند در عرصه قرآنی برگزار می‌شود.

کد خبر 2492988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha