۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳

حسن بابک در گفتگو با مهر:

انصراف برخی فرنگی‌کاران منطقی نبود/ یکباره میدان را خالی کردند

انصراف برخی فرنگی‌کاران منطقی نبود/ یکباره میدان را خالی کردند

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اعلام کرد: انصراف برخی از فرنگی کاران از حضور در جام جهانی 2015 تهران هیچ توجیه قابل قبولی ندارد.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی و انصراف سوریان، نوروزی و عبدولی از حضور در جام جهانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه عادت خیلی بدی متداول شده که برخی کشتی گیران در واپسین روزهای اردو و چند روز مانده به رویدادهای بزرگ بین‌المللی چنین تصمیماتی می‌گیرند. دلیل این تصمیمات شخصی هرچه که هست، به هیچ عنوان قابل قبول و توجیه پذیر نیست.

وی در ادامه افزود: حضور در تیم‌های ملی همواره دارای ابعاد مختلفی است. اول آنکه در شرایط خود ورزشکار از جنبه‌های قهرمانی و وجهه اجتماعی تاثیر فراوانی دارد و دوم آنکه این قهرمانان ملی برای مردم کشورمان و برای یک حرکت ملی به میدان می‌روند.

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: ورزشکاران ما باید بدانند اگر دلایل شخصی هم برای این کارشان دارند، باید به مسئولیت بزرگی به مردم و کشورمان دارند توجه کنند، چراکه کشتی‌گیران ما همواره با تکیه بر لطف و محبت مردم به موفقیت‌های بزرگ دست یافتند.

وی یادآور شد: برخی ورزشکاران همواره به بی‌وجهی مسئولان و نادیده گرفتن حق و حقوقشان اشاره کرده و به یکباره میدان را خالی می‌کنند. به نظرم اگر دلیل انصراف این فرنگی کاران چنین چیزی هم باشد، باز قابل قبول نیست.

بابک در خاتمه با اشاره به حضور جوانان با انگیزه و آینده‌ساز کشتی فرنگی گفت: به هر حال شرایط به گونه‌ای است که ما باید در رقابتهای جام جهانی از جوانان با انگیزه در کنار دیگر فرنگی کاران باتجربه استفاده کنیم که امیدوارم بتوانیم با این اتفاقات به نتایج قابل قبولی در این میدان بین‌المللی دست یابیم.

کد خبر 2493218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عزت اله صیبوری ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
      0 0
      برای مدیران ارشد کشتی کشور متاسفم .اگر این عزیزان با واژه عمر قهرمانی آشنا باشند ،خودشان نبایستی به قهرمانان تراز اول خود اجازه بدهند که درهر مسابقه شرکت نمایند . همانگونه که اطلاع دارید مسابقات جام جهانی از اهمیت بالایی همچون مسابقات المپیک ،جهانی و کمی هم مسابقات بازیهای آسیایی برخوردار نیست ونباید چوب ندانم کاری بعضیهارو قهرمانان عزیز کشور بخورند . ببیند فدراسیون ندانسته و دانسته با آینده کشتی کشور بازی میکنه اهمیت به کشتی نونهال و نوجوان خوبه اما نه به قیمت از دست دادن عمر قهرمانی