۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۵۵

درفضايی روحانی و معنوی/

اجلاسيه شهدای شهرستان دامغان آغاز شد

اجلاسيه شهدای شهرستان دامغان آغاز شد

دامغان- در آئينی باشكوه همراه با رايحه معطر شهادت اجلاسيه شهدای شهرستان دامغان با برافراشته شدن پرچم متبرك بارگاه اباعبدالله الحسين(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) در گلزار شهدای اين شهر رسماً آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه موقت دامغان در آئین آغاز بکار اجلاسیه شهدای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران بر پایه سیره شهدا برپاشده و وظیفه ما است كه با آنان انس داشته باشیم و راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان تصریح كرد: خون پاك شهدا بین مردم و انسان های مؤمن قدرت ایجاد كرد و اقتدار را برای كشور به ارمغان آورد.

اجلاسيه شهدای شهرستان دامغان

وی گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان این هدف را دنبال می كند كه بار دیگر با آرمان های ایثارگران و شهدا تجدید بیعت كنیم همانانی كه با خون پاك خود اسلام را سرافراز كرده و عزت، استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره داشت و گفت: یك بار دیگر ملت ایران به ندای رهبر و ولی امر خود لبیك گفته و با حضور پرشور در این راهپیمایی قدرت و اقتدار خود را به رخ جهانیان كشیدند.

اجلاسيه شهدای شهرستان دامغان

اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان از عصر امروز آغاز و به مدت یك هفته با اجرای ۹ برنامه فرعی شامل گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان در ۵۰ نقطه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، همایش شب خاطره ها با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان  و چهره های ملی، همایش بصیرت با سخنرانی دكتر محمد حسین صفارهرندی، شبی با قرآن با حضور قاریان مطرح كشوری، همایش با نوای كاروان با حضور هنرمندان ملی(سید جواد هاشمی)، اجرای برنامه های اثر گذار با موضوع شهید و شهادت و برنامه اصلی اجلاسیه شهدا ادامه خواهد داشت.

در آئین آغاز اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان كه با اجرای برنامه توسط گروه عرفان همراه بود معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

اجلاسيه شهدای شهرستان دامغان

شهرستان دامغان در هشت سال دفاع مقدس ۶۲۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران كرده است.

کد خبر 2494287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha