۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۲۶

عصر امروز/

«پرسپولیس» و «پدیده» در مشهد به مصاف یکدیگر می روند

«پرسپولیس» و «پدیده» در مشهد به مصاف یکدیگر می روند

مشهد- تیم های فوتبال «پرسپولیس» و «پدیده» عصر امروز در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که امروز مقارن ساعت ۱۵ دو تیم پدیده و پرسپولیس در مشهد رویاروی یکدیگر قرار خواهند گرفت شب گذشته در نشستی که مقرر بود با حضور سر مربیان این دو تیم و خبرنگاران برگزار شود حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به دلایل نامعلوم به این نشست خبر ی نرسید و سرمربی پدیده تنها میزبان اصحاب رسانه در این نشست شد.

به نتیجه تک رقمی در جدول فکر می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با بیان اینکه به همت مدیریت باشگاه مشکلات اقتصادی تیم کم شده است گفت:  برای برد به زمین می رویم و تلاش می کنیم به رتبه یکی رقمی درجدول دست پیدا کنیم.

علیرضا مرزبان  عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از رویارویی با پرسپولیس تهران با بیان اینکه پدیده در شرایط خوب مثبتی قرار داد بیان کرد :طبق نظر کارشناسان پدیده یکی حرفه ای ترین و بهترین بازیها را در لیگ ارایه کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای بازی با تیمی مثل پرسپولیس که از آواره و شهرت زیادی برخوردار است، بحث نام این باشگاه بزرگ فقط مطرح نیست ادامه داد : گرفتن سه امتیاز از این تیم می توانیم به طرفداران این تیم این آرامش را هدیه کنیم که قطعا یک تیم از خراسان در لیگ برتر حضور خواهد داشت و اگر شرایط مثبت پیش برود، می‌توانیم به رتبه تک رقمی در جدول دست یابیم.

سرمربی تیم پدیده مشکلات اقتصادی را یکی از دلایل بروز تنش های این روزهای پدیده شاندیز دانسته و تصریح کرد : به کمک ومساعدت مدیریت باشگاه  توانستیم از این بحران عبور کرده و مشکلات را کم کنیم و حاشیه امنی هم برای بازیکنان به منظور دریافت دستمزدها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه هر تیمی برای پیروزی می جنگد افزود: مسلما پرسپولیس برای برد به مشهد آمده است و اگر قرار بود برای باخت به مشهد بیاید اصلا به اینجا سفر نمی‌کرد.

سرمربی پدیده  با اشاره به عملکرد تیم  وسرمربی پرسپولیس در بازی‌های اخیر این تیم گفت: اول باید ساختار هر باشگاه را بشناسیم و بعد در رابطه با برکناری سرمربی آن تصمیم بگیریم.

وی افزود: من در چارچوب باشگاه پرسپولیس نیستم و نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم اما نباید فراموش کنیم زمانی که من در پرسپولیس بودم، هر کجا می‌رفتیم ورزشگاه پر می‌شد و در آزادی هم صد هزار هوادار را به ورزشگاه می‌کشاندیم؛ این پرسپولیس با پرسپولیس آن زمان تفاوت زیادی دارد و متأسفانه دیگر آن احساس در مورد پرسپولیس از دست رفته است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص بازیکنان خارجی پدیده گفت: بازیکنان خارجی ما با کیفیتی بالا ولی قیمتی کم برای این تیم بازی می‌کنند؛ به عنوان مثال یکی از بازیکنان به نام ایگور با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان در تیم مشغول به بازی است و اگر هم‌ تراز آن را در ایران می‌خریدیم، باید برای آن بیش از یک میلیارد تومان هزینه می‌کردیم. پس به طور قطع بازیکنان پدیده از کیفیتی بالا برخوردار هستند و به همین دلیل است که در بازی‌ها در بیشتر بازی‌ها حضور دارند.

وی عنوان کرد: در ابتدا انتقادات زیادی از نسیم بهادر اف می‌شد اما پس از گلی که در تبریز در جام حذفی و در برابر تراکتور به ثمر رساند، نظرات نسبت به او مثبت شد ضمن اینکه او در جام ملت‌ها هم برای ازبکستان بازی‌های قابل قبولی انجام داد و این موضوع دست به دست هم داد تا نظرات نسبت به او تغییر کند.

مرزبان افزود: غلامی، نظری و نسیم بهادر اف سه بازیکنی بودند که در سه محور خطرناک جلو برای ما راهگشا شدند و به کمک این بازیکنان توانستیم در تبریز به نتیجه خوبی دست یابیم از سمت دیگر حقیقی هم به این سه بازیکنان کمک می‌کند و نقش مثبتی در حملات تیم دارد. با این تغییرات توانستیم مسائل تاکتیکی را بهتر اجرا کنیم.

سرمربی تیم پدیده خراسان تاکید کرد:  نباید فراموش کنیم که برای بازیکنان خارجی حضور در کشوری غریب سخت است، در مورد محمد غلامی هم خودتان مقایسه کنید که چقدر با محمد غلامی گذشته فرق کرده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نیم‌فصل تغییراتی داشتیم اما این تغییرات به واسطه ضعف بازیکنانم نبود بلکه نسبت به مسائل تاکتیکی بود. بعد از آنالیز تیم خود نسبت به نیم فصل این سوال برایمان ایجاد شد که چرا با وجود موقعیت‌های گل به نتیجه مناسب دست نمی‌یابیم. در این رابطه به دو جواب رسیدیم یکی مشکل در زدن ضربات آخر بود و مشکل دیگر آن جایی بود که بازیکنانم در عمق دفاع حریف نمی‌توانستند آنقدر که باید خوب باشند.

وی در خصوص وفاداری بازکنان به پدیده اعلام کرد: ما این بازیکنان را تنها برای داشتن فیزیک بدنی مناسب به خدمت باشگاه نگرفته‌ایم، بلکه پول لازم برای ایجاد انگیزه در آن‌ها را نیز پرداخت کرده‌ایم و بنابراین آن‌ها باید به باشگاه وفادار باشند و لذا اینکه یک بازیکن انگیزه  کافی را برای بازی در یک تیم نداشته باشد اشتباه است  چون او فوتبال را به عنوان شغل خود انتخاب کرده است.

مرزبان با بیان اینکه  نژاد مهدی و صادقی برای بازی روز جمعه محروم هستند، عنوان کرد: میلان یوانوویچ به دلیل مشکلات گوارشی که دارد فردا در بازي نخواهد بود، دو سه مصدوم و نیم مصدوم هم داریم که به کمک کادر فنی ما به بازی فردا می‌رسند.  

به گزارش خبرنگار مهر، بازی پدیده و پرسپولیس جمعه ۲۴ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود و بر اساس اعلام باشگاه پدیده، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از چهار نقطه میدان آزادی، چهارراه مقدم طبرسی، چهارراه مخابرات قاسم‌آباد و میدان تختی راس ساعت ۱۲ امروز برای انتقال هواداران مشتاق برای تماشای بازی پدیده و پرسپولیس تهران به استادیوم ثامن‌الائمه سرویس‌دهی می کنند.

کد خبر 2494341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha