۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶

شب گذشته در محور کرج - چالوس/

فیلم/ بارش برف رانندگان را در جاده چالوس غافلگیر کرد

فیلم/ بارش برف رانندگان را در جاده چالوس غافلگیر کرد

کرج - بارش برف و باران در محورهای کوهستانی البرز به ویژه محور کرج - چالوس رانندگان را مجبور به تحمل ساعت ها ماندن در صف های طولانی ترافیک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز اخیر آسمان البرز بارانی و در محورهای کوهستانی همراه با بارش برف بود. شب گذشته در محور کرج - چالوس محدوده تونل کندوان بارش برف و باران رانندگان را غافلگیر کرد به طوری که برخی مجبور به پیاده شدن و بستن زنجیر چرخ شدند.

محور کرج - چالوس محدوده کندوان این هفته با ترافیکی سنگین مواجه بود، که بنا بر گزارشات پلیس راهور این ترافیک عصر دیروز «جمعه» به اوج خود رسد.

ساعت ها مانده در صف طولانی ترافیک برخی را ترغیب به پیاده روی در حاشیه جاده کرج - چالوس کرد.

بازار آش فروشی معروف تونل کندوان داغ داغ بود، در مقابل آش فروشی ها دیگر جای پارک ماشین نبود بسیاری از هم وطنان ترجیح می دادند آش را تهیه و در کنار خانواده در ماشین میل کنند.

رییس پلیس راه استان البرز روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصادفات سه روز گذشته در جاده های استان البرز، خبر از جان باختن سه تن از هموطنان داد و تاکید کرد: در چند روز اخیر ۴۴ فقره تصادف در راههای منتهی به استان البرز رخ داده که ۳۶ فقره آن خسارتی و پنچ فقره جرحی و سه فقره فوتی بوده است.

همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها ضروری است

سرهنگ رضا اکبری گفت: با توجه به فصل زمستان و بارش برف و باران در راههای استان به ویژه محورهای کوهستانی و جاده چالوس، همراه داشتن زنجیر چرخ را برای خودروها الزامی است چرا که داشتن سفری ایمن منوط به رعایت قوانین رانندگی و رعایت سرعت و فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.

کد خبر 2494455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha