۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۰۳

در پایان رقابتهای مدعیان نوجوانان/

۵ جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

۵ جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: پنج نفر از جودوکاران نوجوان این استان در پایان رقابت های مدعیان نوجوانان( انتخابی تیم ملی) به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافتند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که رقابتهای جودو مدعیان نوجوانان(انتخابی تیم ملی) جمعه ۲۴ بهمن ماه با حضور ۱۵۰ ورزشکار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در پایان این مسابقات دو جودوکار نوجوان خراسان شمالی به مدال طلا و سه نفر نیز به مدال نقره رسیدند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها جواد مرادی در وزن ۷۳ کیلوگرم و قاسم باغچقی در ۸۱ کیلو از خراسان شمالی شامل مقام اول راکسب کردند و همچنین مجید وحید بریمانلو در وزن ۵۰ کیلوگرم، علی محمدی بریمانلو در ۵۵ و رضا پارساپور در ۶۰ کیلوگرم هر سه از این استان در جایگاه دوم قرار گرفتند.

خسرویار افزود: به این ترتیب پنج جودوکار مزبور با کسب رتبه های اول و دوم در اوزان مختلف به اردوی تیم ملی نوجوانان برای اعزام به مسابقات برون مرزی انتخاب شدند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج نهایی رقابت های مدعیان نوجوانان(انتخابی تیم ملی) گفت: در وزن ۴۶- کیلوگرم این مسابقات کاوان مجیدی از کردستان قهرمان شد، رضا رویین تن از خراسان رضوی در رده دوم ایستاد و کاووس نصیری اردال از فارس و رضا محمودی فر از تهران به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

خسرویار اظهار داشت: در وزن ۵۰- کیلوگرم این رقابت ها محمد خوش بین از خوزستان و محمد وحید بریمانلو از خراسان شمالی به ترتیب اول و دوم شدند و محمد جهان بخشیان از آذربایجان شرقی و علی یوسفی از خراسان رضوی مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.

به گفته وی در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز شایان خیراندیش از یزد در رده نخست ایستاد، رضا پارساپور از خراسان شمالی دوم شد و علیرضا کوهی از اصفهان و علیرضا خیری نژاد از فارس مشترکا رده سوم را به خود اختصاص دادند.

خسرویار اضافه کرد: در وزن ۶۶- کیلوگرم نیز یاسین خوش بین از خوزستان قهرمان شد، سینا قمی از تهران در رده دوم ایستاد و محمد رضا قاسمیان از مازندران و محمد شمشیری از خراسان رضوی به مقام سومی مشترک بسنده کردند.

وی افزود: در وزن ۷۳- کیلوگرم جواد مرادی از خراسان شمالی به قهرمانی رسید، علی موسی زاده از تهران دوم شد و علیرضا قلی پور از آذربایجان شرقی و یاسین تقوی از خراسان رضوی به صورت مشترک در رده سوم ایستادند.

خسرویار گفت: در وزن ۸۱- کیلوگرم  قاسم باغچقی از خراسان شمالی در رده نخست ایستاد، اسحاق باز از فارس جایگاه دوم را به دست آورد و  حامد باقری از خراسان رضوی و بهنام صفویه از قزوین مشترکا سوم شدند.

وی اظهار داشت: در وزن ۹۰- کیلوگرم نیز  حمیدرضا ملک زاده از تهران و علی پرهیزگار از خراسان رضوی اول و دوم شدند و امیر حسین ادیب اکبری از مازندران، ادریس پارسا زیارت از خراسان رضوی مشترکا در رده سوم ایستادند.

خسرویار افزود: در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز  امیر حسین اخلاقی از تهران به مقام قهرمانی رسید، فرزین شاهباز از خراسان رضوی در رده دوم ایستاد و علیرضا عبدالحسینی از لرستان و مهدی نظیری از البرز مشترکا سوم شدند.

کد خبر 2494719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha