۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸

نشست اوآنا در مالزی آغاز به کار کرد

نشست اوآنا در مالزی آغاز به کار کرد

سی و هشتمین نشست هیأت اجرایی سازمان خبرگزاری های آسيا-اقيانوسیه(اوآنا) از صبح امروز شنبه در مالزی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اجلاس سالانه هیات اجرایی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه موسوم به «اوآنا» صبح امروز در کوالالامپور گشایش یافت. خبرگزاری مهر نیز در این نشست حضور دارد.

همچنین جلسه کمیته فنی سازمان به میزبانی خبرگزاری رسمی مالزی «برناما» صبح امروز آغاز به کار کرد.

اجلاس اوآنا

مدیر کل خبرگزاری برناما، زولکفلی صالح، سخنران آغازین مراسم بود و در اظهاراتش ضمن خوشامدگویی به مهمانان و شرکت کنندگان جلسه، موضوع اصلی این دوره را «پیدایش رسانه های اجتماعی و چالش های فراروی خبرگزاری ها» عنوان کرد.

صالح ضمن اشاره بر نقش رسانه های اجتماعی در جهان امروز، از اعضای سازمان درخواست کرد  انجمنی برای توسعه همکاری در جهت روبرویی با چالش ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات و تخصص ها تشکیل دهند.

او اضافه کرد:«مهمتر از این موضوع، وجود چنین انجمنی به اعضا اجازه می دهد در مورد حوادث و اتفاقاتی که در کشورهای مختلف رخ می دهد، از دیدگاه خبرگزاری های همان کشور آگاه شوند.»

اجلاس اوآنا

دکتر علی عسگری مدیرعامل خبرگزاری مهر، و حمید رضا غلامزاده، مسئول روابط بین الملل این خبرگزاری در این اجلاس شرکت کرده اند. خبرگزاری مهر از اعضای سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه و کمیته فنی آن است.

چندین خبرگزاری عضو «اوآنا» با مدیران اجرایی و مقامات ارشد خود در این اجلاس سه روزه حضور دارند که از میان آنها می توان به  «ایتارتاس» روسیه، «ایرنا» ایران، «یونهاپ» کره جنوبی، «آنادولو» ترکیه و «شینهوا» چین اشاره کرد.

کد خبر 2494959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha