۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۹

فتحی پور خبر داد:

فعالیت ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب

فعالیت ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب

بناب - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فعالیت ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب خبر داد و گفت: این شهرستان ظرفیت های تولیدی و صنعتی زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان فتحی پور بعداز ظهر شنبه در مراسم افتتاح گمرک شهرستان بناب با بیان اینکه بناب شرایط تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی را دارد، افزود: طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بناب تصویب شده و در نوبت مطرح شدن در صحن علنی مجلس است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم نمایندگان به این طرح رای دهند، ادامه داد: این شهرستان پرجمعیت که واحدهای اقتصادی و صنعتی زیادی دارد و ۸۷ فقره کارت بازرگانی معتبر در اختیار بازرگانان این شهرستان قرار دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد اتاق بازرگانی بناب نیز باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: ایجاد اتاق بازرگانی باعث تسهیل فعالیت های فعالان اقتصادی منطقه می شود.

وی از عزم جدی دولت و مجلس برای حمایت از صادرات محوری خبر داد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی باعث شکوفایی اقتصادی کشور می شود.

فتحی پور با اشاره به اینکه دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی باید به صورت عملی اجرایی شود و در کنار آن از تولید ملی حمایت کنیم.

 

کد خبر 2495308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha