۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۰

مهر گزارش می دهد/

تیم فوتبال پاس همدان به عوارضی شهرداری بندرعباس رسید

تیم فوتبال پاس همدان به عوارضی شهرداری بندرعباس رسید

همدان- هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان در گروه دوم پیگیری و تیم پاس همدان در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می شود و تیم فوتبال پاس نماینده همدانی ها در این لیگ باید در این هفته به مصاف شهرداری بندرعباس برود.

هفته گذشته نتایج جالبی در گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال رقم خورد و حساس ترین دیدار این هفته بین دو تیم مدعی صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد در آبادان برگزار شد و در حالی که کمتر کسی فکر می کرد، نفت آبادان در این بازی مغلوب شد و سه امتیاز حساس را در خانه خود از دست داد تا حساسیت در بالای جدول بیش از گذشته شود.

همچنین در این هفته تیم صدرنشین و قدرتمند مس رفسنجان در خانه خود برابر گل گهر سیرجان متوقف شد و این خبر، خوشحال کننده ترین خبر برای تیم های تعقیب کننده مس در صدرجدول بود.

پاس همدان

شهرداری تبریز که این روزها با آمدن خداداد عزیزی به عنوان سرمربی حال و روز خوبی پیدا کرده در تبریز با نتیجه پر گل چهار بر یک حریف هم نام بندرعباسی خود را گلباران کرد تا کم کم این تیم تبریزی از انتهای جدول فاصله بگیرد و امیدوارانه به هفته های آینده نگاه کند.

تیم راهیان کرمانشاه نیز که یکی جدی ترین گزینه های سقوط از این گروه به لیگ دسته دوم کشورمان است این هفته در خانه خود برابر فولاد یزد شکست خورد تا وضعیت این تیم در جدول به وضعیت بحرانی برسد.

اتکا گرگان در این هفته برای دومین بار متوالی از انجام بازی خودداری کرد تا طبق آیین نامه فدراسیون این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شود، گفتنی است امتیازات این تیم در نیم فصل اول به قوت خود باقی است بنابراین اتکا را باید اولین سقوط کننده به لیگ دسته دوم نامید.

پاس نماینده همدانی ها در لیگ دسته اول این هفته برابر داماش گیلان بازی بسیار هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشت و با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد تا فاصله امتیازی خود را با صدر جدول به عدد پنج برساند.

اما در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال دیدارهای جذابی را در گروه دوم شاهد خواهیم بود و در این هفته دو تیم خوب و مدعی گروه دوم پارسه تهران و نفت آبادان برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.

پارسه هفته گذشته میزبان اتکا گرگان بود و تیم گرگانی در زمین مسابقه حاضر نشد بنابراین می توان گفت با یک هفته استراحت و با آمادگی بیشتری برابر نفت آبادانی که از شکست خانگی هفته گذشته برابر سیاه جامگان زخم خورده است قرار می گیرد.

پاس همدان

همچنین تیم صدرنشین مس رفسنجان در گیلان برابر داماشی باید بازی کند که در هفته گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده و برای جبران این نتایج در خانه چاره ای به جز کسب امتیاز برابر تیم قدرتمند مس ندارد.

این دیدار نیز برای هر دو تیم حساسیت بالایی دارد چراکه مس برای تثبیت صدرنشینی و گرفتن فاصله بیشتر از تعقیب کنندگان خود در جدول و داماش گیلان برای اینکه وارد حاشیه نشود به میدان می روند.

دو تیم سیاه جامگان مشهد و شهرداری تبریز نیز که این روزها آسمان آفتابی دارند و نتایج خوبی را کسب کرده اند در این هفته برابر یکدیگر به میدان می روند.

راهیان کرمانشاه نیز که از فانوس بدستان گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال است و امسال نسبت به سال های گذشته اوضاع بسیار بدی دارد در سیرجان برابر گل گهری به میدان خواهد رفت که در خانه به کمتر تیمی باج می دهد اما راهیان با شکست در این بازی یک پله دیگر به سقوط نزدیک تر خواهد شد.

اما تیم فوتبال پاس همدان که نیم فصل دوم را خوب آغاز کرده و یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی در گروه دوم لیگ دسته اول است در بندرعباس به مصاف شهرداری این شهر می رودو

شهرداری بندرعباس هفته گذشته شکست سنگینی را در تبریز متحمل شد و همین شکست موجب شد مدیرعامل و هیئت مدیره این تیم تصمیم به برکناری عبدالرحیم خرمزی سرمربی خود بگیرند.

با این برکناری و حضور مربی لیگ یک شناسی به نام مجید باقری نیا به تیم بندرعباسی شوک وارد شده و باید ببینیم پاسی ها در این بازی می توانند با دست پر به همدان بازگردند یا نه اما  نکته امیدبخش برای تیم فوتبال پاس دفاع ضعیف تیم شهرداری است که درصورت فشار و حملات پاس به طور قطع باز کردن این دروازه کار چندان مشکلی نخواهد بود.

کوچکترین اشتباه در نیم فصل دوم غیر قابل جبران است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برد خوب پاس در هفته گذشته اظهار داشت: باید در دیدارهای خانگی نیم فصل دوم امتیازی را از دست ندهیم زیرا کوچکترین اشتباه در نیم فصل دوم غیر قابل جبران است.

داوود مهابادی افزود: دیدار برابر داماش گیلان در هفته گذشته نیز یکی از بهترین نمایش های پاس در لیگ دسته اول در خانه بود که با لطف خدا و حمایت هواداران توانستیم به آنچه که استحقاقش را داشتیم برسیم.

سرمربی فوتبال پاس همدان

وی با اشاره به دیدار امروز پاس برابر شهرداری بندرعباس بیان کرد: به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی کنیم و بازیکنان نباید این دیدار را آسان بگیرند چراکه همیشه بازی برابر تیم های انتهای جدول که در معرض سقوط قرار دارند بسیار سخت تر از سایر بازی ها است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: تیم های در حال سقوط مانند شناگری هستند که در حال غرق شدن است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد چراکه در واقع چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان خود برای کسب امتیاز خواهند جنگید.

مهابادی با اشاره به تعییر مربی این تیم گفت: در فوتبال نتیجه گرای امروز تعویض سرمربی امری اجتناب ناپذیر است و باعث شوک به بازیکنان و کادر تیم می شود.

وی یادآور شد: این اولین دیدار شهرداری بندرعباس با مربی جدید خود است و تازه این شوک به آنها وارد شده و همین موضوع نیز باعث شده تا بازی بسیار سختی را در بندرعباس پیش رو داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به آمادگی بازیکنان پاس گفت: بازیکنان از آمادگی جسمانی و روحی و روانی بالایی برخوردار هستند و اتحاد و همدلی خوبی در تیم وجود دارد و با تمام وجود برای کسب نتیجه در این دیدار و نزدیک شدن به صدرجدول به میدان می رویم.

مهابادی عنوان کرد: شناخت خوبی از تیم شهرداری بندرعباس داریم و در حد توان بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت این تیم به میدان می رویم و امیدوار هستیم با لطف پروردگار و دعای خیر مردم همدان و هواداران پاس با دست پر به همدان بازگردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: با روحیه بالایی که از کسب نتیجه پیروزی در هفته گذشته برابر داماش بدست آوردیم امروز به مصاف شهرداری بندرعباس خواهیم رفت.

بهرام یدی افزود: شرایط تیم از همه لحاظ بسیار خوب است و بازیکنان از نظر جسمانی و روانی آماده هستند تا بتوانیم با دست پر از بندرعباس برگردیم.

بهرام یدی

وی با اشاره به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در هفته گذشته سرمربی این تیم برکنار شده و مجید باقری نیا از مربیان خوب کشورمان که شناخت بسیار خوبی از لیگ دسته اول دارد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: به طور قطع تغییر سرمربی باعث شوک در بازیکنان خواهد شد از همین نظر اعتقاد داریم که بازی بسیار سختی را در بندرعباس پیش رو داریم.

یدی با بیان اینکه بازی آسان در نیم فصل دوم معنایی ندارد، بیان کرد: کوچکترین اشتباه در نیم فصل دوم موجب خواهد شد که از جمع مدعیان فاصله بگیرم و جای جبران نیز باتوجه به تعداد بازی ها وجود نخواهد داشت به همین علت باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان امروز ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میهمان شهرداری این شهر است.
برنامه هفته چهاردهم گروه ب:
پارسه تهران-نفت آبادان
سیاه جامگان مشهد-شهرداری تبریز
شهرداری بندرعباس-پاس همدان
گل گهر سیرجان-راهیان کرمانشاه
داماش گیلان-مس رفسنجان

جدول لیگ یک گروه ب:

ردیفتیمبازی هاامتیاز
۱مس رفسنجان۱۳۲۸
۲سیاه جامگان۱۳۲۵
۳پاس همدان۱۳۲۳
۴نفت آبادان۱۲۲۱
۵پارسه تهران۱۲۱۹
۶فولاد یزد۱۳۱۶
۷داماش گیلان۱۳۱۵
۸شهرداری تبریز۱۳۱۴
۹گل گهر سیرجان۱۳۱۴
۱۰شهرداری بندرعباس۱۳۱۱
۱۱راهیان کرمانشاه۱۳۱۰
۱۲اتکا گرگان۱۱۵

 

کد خبر 2495446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha