۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

انتشار آثار عکاس خبرگزاری مهر در نشریه ژاپنی

انتشار آثار عکاس خبرگزاری مهر در نشریه ژاپنی

به تازگی مجموعه ای از عکس های اصغر خمسه عکاس خبرگزاری مهر با عنوان «حراج کلیه تا مسافرکشی در خیابان» در نشریه ژاپنی «days» منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خمسه در این مجموعه عکس قصه یک جوان ایرانی جویای کار را به تصویر کشیده است که 25 سال دارد، مجرد و ساکن جنوب شهر تهران است.

این مرد در نوجوانی پدرش را از دست داده، برادر و خواهر بزرگترش ازدواج کرده و خانواده را ترک می کنند، در نتیجه بار هزینه های زندگی مادر و برادر بیمارش بر دوش وی می افتد.

اصغر خمسه/ حراج کلیه

 حسن به دلیل شرایط اقتصادی و تعدیل نیرو شغل خود را از دست داده و برای یافتن کار به جاهای مختلف سر می زند، ولی نتیجه نمی گیرد و روز به روز بدهی اش بیشتر می شود، ناگزیر به فکر فروش اعضای بدن خود می افتد.

اصغر خمسه/ حراج کلیه

حسن با پیگیری مداوم با نصب اعلامیه‌های مختلف بر در و دیوارها و هر روز تا شب جلوی بیمارستان ایستادن و دادن آزمایش های مختلف، سرانجام یک کلیه خود را می فروشد. پس از دوران نقاهت مقداری از قرضش را پرداخت می کند و با باقیمانده آن پیتزا فروشی کوچکی اجاره می کند، اما به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی مغازه را تحویل داده و با موتورسیکلت به مسافرکشی مشغول می‌شود. این که آینده چه سرنوشتی را برای او رقم خواهد زد، مشخص نیست.

اصغر خمسه/ حراج کلیه

عکس های اصغر خمسه 27 مهرماه سال جاری در بخش عکس خبرگزاری مهر منتشر شده بود و تعدادی از آنها را نیز برای شرکت در یکی از جشنواره های عکس ژاپن ارسال کرده بود و اکنون 6 قطعه از این مجموعه در نشریه «days» این کشور منتشر شده است.

کد خبر 2496087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha