۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۳

ارشدی خبر داد:

تولید ۳۵۰نوع قطعه و تامین نیاز ۱۱ شرکت ایتالیایی در تراكتورسازی

تولید ۳۵۰نوع قطعه و تامین نیاز ۱۱ شرکت ایتالیایی در تراكتورسازی

تبریز – مدیرعامل شركت ریخته گری گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از تولید ۳۵۰ نوع قطعه متنوع و تامین قطعات مورد نیاز چندین شرکت مطرح ایتالیایی در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن ارشدی دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تنوع تولید مجموعه قطعات ۳۰۰ گرمی تا ۳۰۰ كیلویی در ریخته گری تراکتورسازی گفت: این شرکت با تجربه تولید ۸۰۰ نوع، در حال حاضر ۳۵۰ نوع قطعه مختلف را تولید می کند كه این ویژگی شركت ریخته گری را به یکی از معدود شركت های دنیا از نظر تنوع تولید بدل کرده است.

وی در ادامه افزود: قابلیت تولید بیش از ۶۵ هزار تن انواع قطعات ریخته از جمله قطعات پیچیده داکتیل، توپی چرخ های خودروهای سنگین، قطعه بلوک سیلندر برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از ۲۰۰ هزار بلوک سیلندر خودروی ۲۰۶، ۳۰۰ هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو از دیگر ظرفیت های ریخته گری تراکتورسازی است.

مدیر عامل شركت ریخته گری گروه صنعتی تراکتورسازی تصریح کرد: ۱۱ شرکت فولاد و قطعه ساز ایتالیا مانند فیات، رویرو، پرآردی، او ام، آر جی، او ام آر و ایوکو به عنوان قطعه سازان معتبر خودروسازان سبک و سنگین اروپا و دنیا، قطعات ریخته مورد نیاز تولیدات خود را از طریق مجموعه ریخته گری تراکتورسازی ایران تامین می کنند.

وی در خصوص مهمترین مشکلات مجموعه تحت مدیریت خود نیز گفت: نرخ بالای تسهیلات، نبود نقدینگی و سرمایه در گردش و عدم بهره مندی از طرح هدفمندی یارانه ها و عواید ناشی از آن، مالیات کمرشکن برای تولید از مهمترین موضوعات و تنگناهایی هستند که با آنها دست به گریبان هستیم.

ارشدی با اشاره به لزوم رفع موانع تولید در کشور اظهار داشت: سازمان های دولتی باید به این نگرش برسند كه هر قدر توجه به تولید بیشتر باشد، به همان میزان كشور منتفع خواهد شد اما واقعیت این است كه متاسفانه در دولت های مختلف، بخش تولید و صنعت مورد حمایت جدی قرار نگرفته است.

کد خبر 2496733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha