۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۹

حسینی‌نژاد در گفتگو با مهر:

فدراسیون والیبال دیدار سفیر قم و شهرداری ارومیه را تجدید کرد

فدراسیون والیبال دیدار سفیر قم و شهرداری ارومیه را تجدید کرد

قم - سرپرست تیم والیبال سفیر قم گفت: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال دیدار تیم‌های سفیر قم و شهرداری ارومیه را تجدید کرد.

سید جواد حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون والیبال درباره دیدار برگزار نشده تیم‌های سفیر قم و شهرداری جوان ارومیه در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول والیبال کشور تشکیل جلسه داد و نظر نهایی خود را در این باره اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس نظر فدراسیون والیبال دیدار تیم‌های سفیر قم و شهرداری ارومیه تجدید می‌شود و قرار است این مسابقات در زمین بیطرف و به میزبانی کرج برگزار شود تا آخرین تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شود.

سرپرست تیم والیبال سفیر قم گفت: این مسابقه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن برگزار می‌شود و تیم سفیر قم در صورت پیروزی با نتیجه ۳ بر صفر یا ۳ بر یک ضمن کسب عنوان چهارم دور گروهی راهی مرحله پلی آف می‌شود تا با تیم نخست گروه دوم این رقابت‌ها مسابقه دهد.

حسینی تژاد بیان داشت: در صورتی که تیم شهرداری جوان ارومیه بتواند ۲ ست از تیم سفیر قم بگیرد آن‌گاه این تیم موفق به کسب جواز صعود به پلی آف می‌شود اما والیبالیست‌های سفیر قم مصمم هستند که بتوانند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی عنوان کرد: دیدار دو تیم قرار بود هفته گذشته در سالن بهزیستی قم برگزار شود اما به دلیل قصور ناظر مسابقه و مهیا نشدن امکانات برگزاری این بازی، برگزار نشد و ناظر این مسابقه در ابتدا بازی را ۳ بر صفر به سود شهرداری جوان ارومیه اعلام کرد اما فدراسیون والیبال در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

سرپرست تیم والیبال سفیر قم افزود: سفیر در هفته هجدهم لیگ دسته اول کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شهدای ۱۵ خرداد پیشوا به پیروزی رسید تا بخت خود را برای راهیابی به لیگ بر‌تر حفظ کند.

کد خبر 2496841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha