۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳

در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خراسان شمالی/

نمایشگاه صنعت ساختمان در بجنورد دایر شد

نمایشگاه صنعت ساختمان در بجنورد دایر شد

بجنورد- نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور شرکت ها و واحدهایی از سراسر کشور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی خراسان شمالی واقع در تخته ارکان بجنورد دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نمایشگاه صنعت ساختمان در قالب دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان، درب و پنجره، شیرآلات و دکوراسیون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی در تخته ارکان بجنورد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع و در دو سالن نمایشگاهی دایر شده و از بیست و هشتم بهمن تا اول اسفندماه به مدت چهار روز برای بازدید عموم به ویژه دست اندرکاران صنعت ساختمانی و خرید ادامه خواهد داشت.

مدیراجرایی نمایشگاه صنعت ساختمان در خراسان شمالی در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه، اظهار داشت: در نمایشگاه صنعت ساختمان بجنورد شرکت ها و واحدهای تولید مصالح ساختمانی از استان های تهران، آذربایجان شرقی، کرمان، گلستان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی حضور داشته و نمونه هایی از مصالح ساختمانی خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

منیره قلی پور با اشاره به این که نمایشگاه مزبور در ۷۰ غرفه دایر شده است، اضافه کرد: نمایشگاه ساختمان در بجنورد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

به گفته وی در برگزاری این نمایشگاه سازمان صنعت، معدن، تجارت، نظام‌مهندسی ساختمان و شرکت نمایشگاه‌های خراسان شمالی مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در خراسان شمالی بیش از ۷۰ واحد تولید مصالح ساختمانی فعالیت دارد که عمده این واحدها درحوزه شن و ماسه، بتن سبک، میلگرد و فولاد و بلوک سقفی است.

محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های خراسان شمالی در چهار کیلومتری جنوب بجنورد قرار دارد. طی سالجاری نمایشگاه‌های مختلفی از جمله مبلمان و لوستر، سوغات، لوازم خانگی در شرکت نمایشگاه‌های خراسان شمالی برپا شده است.

کد خبر 2499272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha