۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۵۱

در قالب مستند «خبرهای بد» بررسی می ‌شود

سرک کشیدن ارباب رسانه‌ها در گوشی‌های تلفن مردم انگلیس

سرک کشیدن ارباب رسانه‌ها در گوشی‌های تلفن مردم انگلیس

مستند «خبرهای بد» با موضوع فساد رسانه‌ای و شنود تلفن‌های مردم در انگلستان تحت نظارت رابرت مرداک از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماجرای فساد رسانه‌ای و شنود تلفن های مردم در انگلستان تحت نظارت رابرت مرداک موضوع مستندی است با عنوان «خبرهای بد» که قرار است از شبکه افق پخش شود. این مستند شامل مصاحبه با افراد مطلع یا دخیل در این ماجراست.

رابرت مرداک یک یهودی تحصیل کرده آکسفورد و مالک فاکس نیوز، مردی که نامش پس از افشای اسنادی توسط ویکی لیکس بر سر زبان‌ها افتاد.

مستند «خبرهای بد»

مرداک ریاست یکی از بزرگترین امپراتوری‌های رسانه‌ای دنیا یعنی نیوزکورپوریشن را بر عهده دارد که در سال 2008 بالغ بر 33 میلیارد دلار از محصولات متنوع رسانه‌ای درآمد کسب کرده بود، این محصولات شامل فاکس نیوز، فاکس قرن بیستم، داو جونز، هارپر کالینز، مای اسپیس، نیویورک پست و صدها روزنامه و ایستگاه تلویزیونی دیگر هستند.

از نکات جالب توجه در مورد فعالیت‌های رسانه‌ای مرداک می‌توان به این موضوع اشاره کرد که سردبیران رسانه‌های وابسته به او با سر و صدای فراوان از اردوگاه هواداران جنگ جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا و تونی بلر، نخست وزیر انگلستان، حمایت کردند.

مستند «خبرهای بد»

از جمله شبکه‌هایی که مرداک جزو سیاست گذاران آن به شمار می‌رود «فارسی 1» است. ترویج خانواده‌های بی سامان و لجام گسیخته، ترویج و عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین و عادی کردن رابطه خارج از ازدواج گوشه ای از فعالیت‌های فارسی وان به شمار می‌روند.

MICHAEL DOYLE (ABC) تهیه کننده و Kerry O'Brien کارگردان این مستند هستند. «خبرهای بد» که به زبان انگلیسی و با عنوان BAD NEWS تهیه شده با دوبله فارسی قرار است ساعت 20 روز چهارشنبه 29 بهمن و تکرار آن روز بعد ساعت 15 از شبکه افق روی آنتن برود.

کد خبر 2500037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha