۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

حجت الاسلام حصاری:

شرایط نامناسب اقتصادی بر ایران تحمیل شده است/ توطئه کاهش قیمت نفت

شرایط نامناسب اقتصادی بر ایران تحمیل شده است/ توطئه کاهش قیمت نفت

کوهدشت - معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه شرایط نامناسب اقتصادی بر ما تحمیل شده است، گفت: برخی کشورها نفت را به قیمت یک سوم می فروشند و خود را متحمل ضرر می کنند تا ایران را در تنگنا قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پنجعلی حصاری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کوهدشت با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی ارزشی و الهی است، گفت: فضایی که قبل از انقلاب برکشور حاکم بود فضای سلطه بود و ما با نظامی روبه رو بودیم که خود را حاکم برجامعه و مردم را فرمانبردار و محکوم به تبعیت از حکومت می دانست.

وی ادامه داد: اما این موهبت الهی بود که امام خمینی (ره) با اتکا به پشتیبانی مردم که به ندای امام خود لبیک گفتند، نظام ستم شاهی را سرنگون و به تبع آن ارزشها را نیز تغییر داد.

حجت الاسلام حصاری

معاون قضایی قوه قضائیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در راس این نظام کسی قرار گرفت به جای این که خود را فرمانده و فرمانروا بخواند مردم را فرمانده و خود را خدمت گزار مردم خواند.

وی با بیان این که امروز بالاترین افتخار هر مسئول راضی نگاه داشتن مردم از نظام است، گفت: همه مسئولان باید بدانند که خدمت کردن و احترام به مردم افتخار و عین عبادت است چرا که این مردم هستند که حقوق ما را می دهند و ما در هر پست و مقامی عملا کارگر مردم هستیم.

حجت الاسلام حصاری تصریح کرد: مبادا خدای ناکرده اشتغال در دستگاه های دولتی برای ما توهمی را ایجاد کند که فکر کنیم مردم کارگر ما و ما کارفرمای مردم هستیم.

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان این که باید تلاش کنیم مردم را از نظام راضی نگاه داریم، اظهار داشت: اگر هریک از ما در نظام اداری و اجرایی کوتاهی کنیم، هم نزد خداوند و هم نزد مردم روسیاه و مواخذه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروز خیلی از خانواده ها از نظر معیشتی مشکل دارند افزود: مردم ما مستحق یک زندگی مرفه و شایسته ای بودند اما دشمن نگذاشت این امر میسر شود.

حجت الاسلام حصاری

حجت الاسلام حصاری ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام به فکر آبادانی کشور بود و مقرر شد برای توسعه کارهای عمرانی، علاوه بر بودجه های مصوب، به هر استانی سهمی از فروش نفت اختصاص یابد اما دشمن جنگ را پایه ریزی کرد.

معاون قضایی قوه قضائیه ادامه داد: امروز هم برای یک حق عادی و مسلم چون داشتن انرژی هسته ای که حق همه ملت هاست و سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است، به ما فشار می آورند و برخی کشورهای عربی نفت را به قیمت یک سوم می فروشند و خود را متحمل ضرر می کنند تا ایران را در تنگنا قرار دهند.

حجت الاسلام حضاری با بیان این که شرایط نامناسب اقتصادی بر ما تحمیل شده است، گفت: اما مردم ما در هر شرایطی فداکاری کرده و هنوز بعد از ۳۶ سال وقتی احساس می کنند حضورشان موثر است، باشکوه تر از سال های قبل در صحنه حضور می یابند.

وی بیان داشت: مسئولان شهرستانی و منطقه ای باید علاوه بر برنامه های کشوری، خودشان برنامه ریزی هایی داشته باشند تا مردم را در ادامه زندگی کمک کنند.

معاون قضایی قوه قضائیه افزود: به عنوان مثال لرستان ظرفیت خوبی در زمینه گیاهان دارویی و باید به مردم آموزش داده شود که چگونه از این راه درآمد داشته باشند.

حجت الاسلام حصاری خطاب به مسئولان یادآور شد: تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرید و شب و روز نشناسید بلکه بتوانیم مشکلی از مردم را رفع کند.

کد خبر 2500391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha