۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۱

واحدی:

تعریض محور رباط کریم - حسن آباد خدمت ماندگار دولت یازدهم است

تعریض محور رباط کریم - حسن آباد خدمت ماندگار دولت یازدهم است

ری- مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: : افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد و اتصال آن به جاده قم- گرمسار یکی از خدمات بزرگ و ماندگار دولت تدبیر امید بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، مسئولان وزرات راه و شهرسازی، آیین افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد برگزار شد.

تعریض محور رباط کریم - حسن آباد به دلیل حجم بالای ترددهای جاده ای از دوسال پیش در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرار گرفت و امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی با سرمایه گذاری 25 میلیارد تومانی آماده افتتاح و بهره برداری شد.

فریبرز واحدی در آیین افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت:  افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد و اتصال آن به جاده قم- گرمسار یکی از خدمات بزرگ و ماندگار دولت تدبیر  امید بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران افزود: این محور یکی از محورهای پرتردد بود که با توجه به عرض کم و تردد بالای خودروها، مشکلات متعددی را برای رانندگان پدید می آورد و منجر به تصادفات مختلف شد اما امروز با تعریض این محور خدمت بزرگی از سوی دولت یازدهم انجام گرفت.

کاهش 50 درصدی تصادفات جاده ای استان تهران در سه سال گذشته

وی ادامه داد: افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد به طول 20 کیلومتر و با سرمایه گذاری  بالغ بر 25 میلیارد تومانی آماده ودر اختیار رانندگان و هموطنان عزیز قرار گرفت که قطعا موجب تسهیل در عبور و مرور خواهد شد.

واحدی با برشمردن مزایای این پروژه اضافه کرد: افزایش محور، دسترسی مناسب و ایمن ترانزیت عبوری و کاهش تصادفات جاده ای از جمله اهدافی بود که با تعریض محور رباط کریم - حسن آباد به آن دست خواهیم یافت.

این مسئول با اشاره به برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای جذب سرمایه گذاران برا تکمیل پروژه های جاده ای تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی تلاش دارد تا از ظرفیت سرمایه گذاران در بخش جاده ای استفاده کند و بهسازی و احداث راه های مناسب سبب شده تا در طول سه سال گذشته حجم تصادفات جاده ای بیش از 50 درصد کاهش یابد.

کد خبر 2501145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha