۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۵

آخوندی در جمع خبرنگاران:

محور چرمشهر-قزوین از جمله پروژه های مهم راهسازی است

محور چرمشهر-قزوین از جمله پروژه های مهم راهسازی است

ری-وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای پروژه چرمشهر تا قزوین از جمله برنامه هایی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی دنبال شده و به زودی جزییات و نحوه اجرای این پروژه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز عباس آخوندی در حاشیه آیین افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به آماده شدن آزاد راه قم-گرمسار اظهار داشت: بخش اول آزادراه حرم تا حرم از قم تا گرمسار به طول ۱۵۲ کیلومتر هفته آینده با حضور رییس جمهور به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به برنامه های مهم دولت برای گسترش خدمات جاده ای به مردم استان تهران افزود: وزارت راه و شهرسازی در چندین بخش برای گسترش خدمات جاده ای و حمل و نقل ریلی برای مردم استان تهران برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: چند خطه کردن مسیرهای ریلی برای استفاده هر چه بیشتر مردم از این مسیر و گسترش ظرفیت های جاده ای در استان تهران از جمله برنامه هایی است که در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

برنامه وزارت راه برای تأمین امکانات رفاهی پرند

آخوندی با برشمردن مهمترین پروژه های جاده ای استان تهران که از سوی وزارت راه و شهرسازی دنبال می شود اضافه کرد: اجرای پروژه چرمشهر تا قزوین از جمله برنامه هایی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی دنبال شده و به زودی جزییات و نحوه اجرای این پروژه اعلام خواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به مسکلات موجود در شهر پرند گفت: بنده امروز از شهر پرند بازدید کردم و باید توجه داشت که ظرفیت این شهر برای اسکان 150 هزار نفر طراحی شده اما با اجرای مسکن مهر بیش از 450 هزار نفر در این شهر حضور پیدا کردند که وزارت راه و شهرسازی برای تامین امکانات خدماتی و رفاهی آنان تلاش می کند.

لازم به ذکر است بخش اول آزادراه حرم تا حرم از قم تا گرمسار به طول ۱۵۲ کیلومتر، بخش دوم از گرمسار تا سمنان به طول ۱۲۰ کیلومتر و بخش سوم از نیشابور تا مشهد به طول 80   کیلومتر طراحی شده  و بخش اول در مدت کوتاه ۱۸ ماه و با اعتبار ۶۹۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است و در حال حاضر تمام علایم و تجهیزات ایمنی در بالاترین سطح به عنوان یک شاخص در پروژه‌های آزادراهی در این پروژه اجرایی شده است

گفتنی است ظهر امروز و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، مسئولان وزرات راه و شهرسازی، آیین افتتاح فاز اول و دوم بهسازی آسفالت و تعریض محور رباط کریم - حسن آباد برگزار شد.

کد خبر 2501153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha