۳ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۰۳

تعطیلی مدارس سرچشمه به دلیل بارش برف/جاده رفسنجان–سرچشمه مسدودشد

تعطیلی مدارس سرچشمه به دلیل بارش برف/جاده رفسنجان–سرچشمه مسدودشد

رفسنجان - بارش سنگین برف در شهر سرچشمه رفسنجان موجب تعطیلی مدارس این شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان به بدلیل بارش برف، سردی هوا و لغزندگی معابر کلیه مقاطع تحصیلی شهر سرچشمه امروز یکشنبه سوم اسفند تعطیل است.

همچنین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان شنبه شب با حضور اعضای ستاد و به ریاست فرماندار رفسنجان برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این جلسه میزان بارندگی های دو روز گذشته را خوب دانست و اظهار داشت: با توجه به خشکسالی که دامنگیر استان کرمان و بخصوص شهرستان رفسنجان شده است امیدواریم  با تداوم بارندگیها بتوانیم از این خشکسالی رهایی پیدا کنیم.

حمید ملانوری افزود: بارندگیها از دیروز در مناطق مختلف شهرستان آغاز شده که خوشبختانه روز شنبه میزان بارشها بیشتر بوده و در مناطقی از سرچشمه نیز هم اکنون حدود ۳۰ سانتیمتر برف باریده که همچنان ادامه دارد.

به گفته وی در مناطق  نوق و کشکوئیه نیز بارندگیها بسیار خوب بوده و حتی در قسمتهایی به علت بارش باران، سیل نیز جاری شده است.

وی عنوان کرد: طبق گزارش اداره هواشناسی شهرستان، میزان بارشها در رفسنجان طی دو روز گذشته ۲۸ میلیمتر بوده است که ۲۰ میلیمتر آن مربوط به روز شنبه است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی بارندگی فردا و پس فردا نیز ادامه خواهد داشت که با توجه به سرد شدن هوا احتمالا روز دوشنبه شاهد بارش برف نیز باشیم.

ملانوری بیان داشت: به گفته پلیس راه شهرستان به دلیل شدت بارندگی، در برخی معابر سطح شهر آبگرفتگی به وجود آمده و همچنین به دلیل بارش برف راه ارتباطی شهر سرچشمه تا دو راهی مانی نیز مسدود است.

رئیس مدیریت بحران شهرستان رفسنجان اضافه کرد: در حال حاضر جاده شهربابک به سرچشمه و سرچشمه به رفسنجان و بالعکس نیز به دلیل بارش شدید برف و مه غلیظ مسدود و عبور و مرور در جاده رفسنجان به زرند نیز بدون داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

کد خبر 2502506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha