۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

از روز چهارشنبه/

موجی از هوای ناپایدار کردستان را تحت تاثیر قرار می دهد

موجی از هوای ناپایدار  کردستان را تحت تاثیر قرار می دهد

سنندج- مدیرکل هواشناسی استان کردستان عنوان کرد: موجی از هوای ناپایدار از روز چهارشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب بارش باران و برف می شود.

محمد طالب حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل نقشه های پیش بینی، شرایط ناپایداری را به شکل افزایش موضعی ابر و احتمال بارش های خفیف و پراکنده برف را در برخی نقاط استان به ویژه نواحی جنوب و جنوب شرقی طی امروز و امشب نشان می دهد.

وی بیان کرد: از فردا تا اواخر روز سه شنبه هوای استان آرام و پایدار بوده و در طول شب و ساعات اولیه روز سرد خواهد شد.

وی اظهارداشت: هم چنین طی روز چهارشنبه و صبح پنج شنبه موجی از هوای ناپایدار استان را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب افزایش پوشش ابر و بارش باران و برف می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان به پیش بینی وضع هوای مرکز استان امروز و فردا دوشنبه چهارم اسفندماه اشاره کرد و ادامه داد: هوای امروز سنندج قسمتی تا نیمه ابری از بعدازظهر صاف، گاهی ورزش باد، کاهش دمای هوا و غبارصبحگاهی است و فردا هم صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی  خواهد بود.

حیدری به وضعیت هوای شهرستان کامیاران  را که نوبت صبح مدارس ابتدایی سطح شهر و روستاهای این شهرستان به علت بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل اعلام شد، اشاره کرد و افزود: براساس پیش بینی های انجام شده وضعیت هوای امروز شهرستان کامیاران قسمتی تا نیمه ابری از بعدازظهرصاف،   گاهی وزش باد، کاهش دمای هوا و غبار صبحگاهی است.

وی حداقل دمای امروز شهرستان کامیاران را منفی ۶ و حداکثر آن را ۳ درجه سانتیگراد ذکر کرد وگفت:  پیش بینی ها نشان می دهد که حداقل دمای این شهرستان در روز دوشنبه چهارم اسفند دو درجه کاهش پیدا می کند.

کد خبر 2502676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha