۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹

در پی بارش برف و یخبندان/

مدارس برخی شهرستان های خراسان شمالی تعطیل شد

مدارس برخی شهرستان های خراسان شمالی تعطیل شد

بجنورد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی و متوسطه اول برخی شهرستان های استان به دلیل بارش برف و یخبندان خبر داد.

سیدمحمد لنگری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی بارش برف و یخبندان و لغزندگی جاده ها در غالب مناطق خراسان شمالی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول برخی از شهرستان های استان در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل اعلام شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس مدارس ابتدایی در شهر شیروان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول در بخش های سرحد، قوشخانه و سیرکانلو این شهرستان و نیز مدارس ابتدایی و متوسطه اول فاروج در نوبت صبح امروز تعطیل است.

لنگری افزود: همچنین در شهرستان راز و جرگلان مدارس ابتدایی، در بخش شوقان شهرستان جاجرم تمام مقاطع تحصیلی و در شهرستان گرمه نیز مجتمع های آموزشی پنج و شش در نوبت صبح دوشنبه تعطیل هستند.

به گفته وی با وجود تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان های خراسان شمالی در نوبت صبح دوشنبه، در شهرستان بجنورد مدارس در تمامی مقاطع صبح و عصر امروز دایر بوده و کلاس ها برقرار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: البته در صورت تغییر شرایط جوی و تصمیم گیری برای تعطیل شدن مدارس در نوبت عصر، این موضوع از سوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اطلاع رسانی می شود اما تاکنون تنها تعطیلی مدارس در نوبت صبح تأیید می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف از اواخر روز یکشنبه در مناطق مختلف خراسان شمالی آغاز شده و همچنان ادامه دارد و بنا به اعلام هواشناسی این وضعیت جوی تا اواخر روز سه شنبه بر استان حاکم خواهد بود.

 

کد خبر 2504494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha