۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹

ناصری خبر داد:

آماده سازی ۱۰۰ مدرسه در تبریز برای پذیرش میهمانان نوروزی

آماده سازی ۱۰۰ مدرسه در تبریز برای پذیرش میهمانان نوروزی

تبریز - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۰ مدرسه در تبریز برای پذیرش مهمانان نوروزی آماده و تجهیز شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ناصری دوشنبه در جلسه ستاد اسکان استان اظهار داشت: امسال اولویت اصلی ما افزایش کیفیت خدمات فعلی خواهد بود و افزایش کمی امکانات را در اولویت های بعدی در نظر خواهیم گرفت.

وی با اشاره به تجهیز ۱۰۰ مدرسه در تبریز برای پذیرش مهمانان نوروزی گفت: در این راستا امسال ۱۰۰ مدرسه با ۸۵۰ اتاق در مدارس تبریز در نظر گرفته شده است البته اماکن و اتاق های مستقر در آموزش و پرورش سایر مناطق و شهرهای استان نیز برای استقبال از این مهمانان آماده شده اند.

ناصری در خصوص تجهیز مطلوب اماکن و اتاق های اسکان گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران در حوزه معاونت آموزش متوسطه، امسال برای اولین بار مراکز کار آفرینی در هنرستان های استان راه اندازی شده و این امر فرصت مناسبی برای تامین بخش قابل توجهی از نیازهای مراکز اسکان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: انتظار میهمانان بعد از طی مسافت طولانی و خستگی راه، برخورد مناسب و مطلوب مسئولین ذیربط است که از همکاران حوزه رفاه و ستادهای اسکان و اماکن اسکان پذیر می خواهیم به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: تمهیدات لازم برای اسکان فرهنگیان در این استان شکل گرفته و تا پایان سال نیز شاهد تجهیز کامل این اتاق ها خواهیم بود.

کد خبر 2504587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha