۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۱

معین الدینی:

۳۵۰ خودرو گرفتار در برف محور کرمان - ماهان نجات یافتند

۳۵۰ خودرو گرفتار در برف محور کرمان - ماهان نجات یافتند

ماهان - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهان از امدادرسانی به مسافران بیش از ۳۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

علیرضا معین االدینی به خبرنگار مهر گفت: نجاتگران پایگاه های امدادجاده ای این شهرستان از لحظات اولیه بارش برف شب گذشته و صبح امروز در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر ماهان اقدام به امدادرسانی به مسافران کردند.

وی با اشاره به ترافیک زنجیره ای ۳۵۰ خودرو در محور باغ شاهزاده به پلیس راه ماهان به دلیل یخ زدگی مسیر گفت: اکیپ های امداد و نجات جاده ای ماهان  شامل ۱۱ نجاتگر، یک خودرو نجات و یک دستگاه امبولانس از ساعت ۲۰ شب گذشته در محورهای ماهان مستقر و در عملیاتی ۱۲ ساعته با کمک نجاتگران این پایگاه بیش از ۴۰ دستگاه خودرو در مسیرهای هفت باغ، جاده قدیم ماهان کرمان ،اتوبان باغ شاهزاده -پلیس راه ماهان، جاده جوپار ماهان رها سازی و به مسیر اصلی هدایت شدند.

معین الدینی در ادامه از امدادرسانی به شش مصدوم حوادث ۱۲ ساعت گذشته خبر داد و افزود این حوادث شامل واژگونی یک دستگاه پراید با دو مصدوم ، لیز خوردن پژو ۴۰۵ و برخورد با تابلو تبلیغاتی با سه مصدوم و خروج پژو پارس از مسیر با یک مصدوم است که مصدومین توسط نجاتگران ماهان رهاسازی و اقدامات اولیه بروی انان انجام و یکی از مصدوم توسط اکیپ امداد ماهان به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شد.

کد خبر 2505604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha