۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۴۶

عزیزی تاکید کرد:

نظارت مستمر بر بازار شب عید در کرمانشاه

نظارت مستمر بر بازار شب عید در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت بر بازار پیش و طی نوروز ۹۴، ابراز امیدواری کرد با این اقدامات تخلفات نوروز آتی به صفر برسد.

 به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عزیزی ظهر پنج‌ شنبه در نشست مسئولین تعزیرات حکومتی با مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه، بر نظارت بر بازار طی ایام پایانی و باقیمانده از سال و همچنین نوروز ۹۴ تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای هماهنگی امور بازار شب عید، گفت: ما به دنبال این هستیم که شرایطی فراهم شود تا همشهریان و مسافران نوروزی بدون دغدغه کالاها و خدمات مورد نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به همکاری اتحادیه‌ ها و سایر بخش‌ های ناظر بر بازار اشاره و ابراز امیدواری کرد که در نوروز امسال تخلفات به صفر برسد.

وی به تشکیل هزار و ۱۵۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز ۹۲ اشاره کرد و گفت: از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۲ این میزان پرونده تشکیل شده که امیدواریم در نوروز پیش رو به صفر برسد.

برخورد بدون اغماض با مدیران متخلف

عزیزی، با اشاره به سالروز تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان گفت: هدف همه مراجع نظارتی در نهایت جلب رضایت مصرف‌ کننده است و مسئول مصرف‌ کنندگان نیاز مندند که نظارت کافی بر بخش خصوصی  و دولتی در کشور اعمال شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  تاکید کرد: بدون اغماض و بر اساس قانون با هر مدیری چه در بخش خصوصی و چه بخش دولتی سهل‌ انگاری کند و به وظایف خود عمل نکند برخورد خواهد شد، برخوردی که گاهی به انفصال از خدمت منجر شود.

وی همچنین از برخورد جدی با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این بخش نیز تعزیرات حکومتی توفیقات خوبی داشته و ۹۰ درصد احکامی که در این بخش صادر شده مورد تایید دیوان عدالت کشور بوده ‎است.

کد خبر 2507213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha