۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸

فلاحی انتقاد کرد:

هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است

هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است

اهر - نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اختصاص اعتبار متاسفانه هنوز احداث قطعه دوم بزرگراه اهر- تبریز شروع نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فلاحی باباجان عصر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: ۱۱ میلیارد تومان از ماده ۱۸۰ به این بزرگراه اختصاص یافته است که متأسفانه به علت سهل انگاری مسئولان هنوز شاهد تجهیز کارگاه و عملیات احداث قطعه دوم نیستیم.

وی با بیان اینکه به علت تصادفات مکرر و کشته شدن شهروندان تسریع در بزرگراه اهر – تبریز ضروری است، افزود: مسئولان باید در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند و با تمام توان در این زمینه تلاش کنند تا شاهد بهره برداری از این بزرگراه باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اهر در کمیسیون مربوطه خبر داد و افزود: این مصوبه بزودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

وی پیگیری احداث راه آهن بستان آباد – سراب – هریس – اهر تا مناطق مرزی  را از دیگر اولویت های کاری شهرستان دانست و افزود: در این زمینه مجوزهای لازم گرفته شده است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن شاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم.

فلاحی همچنین از گرانی های اخیر برخی اجناس از جمله مرغ انتقاد کرد و خواستار تشدید نظارت از سوی مسئولان امر در روزهای پایانی سال شد.

کد خبر 2507781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha