۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

آشناگر مطرح کرد:

آمار متناقض واحدهای سنتی عرضه لبنیات خرم آباد/بررسی وضعیت بهداشتی

آمار متناقض واحدهای سنتی عرضه لبنیات خرم آباد/بررسی وضعیت بهداشتی

خرم آباد - رئيس كارگروه بهداشت، سلامت و امنيت غذايي فرمانداری خرم آباد با اشاره به آمار متناقض واحدهای سنتی عرضه لبنیات در این شهرستان از آغاز اجرای طرح بررسی وضعیت بهداشتی این واحدها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود آشناگر صبح شنبه در اولین جلسه بررسی طرح ساماندهی واحدهای تولید و عرضه محصولات لبنی سنتی از اجرای طرح بررسی وضعیت بهداشت و سلامت واحدهای عرضه محصولات لبنی سنتی به صورت مداوم خبر داد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری خرم آباد بر لزوم همكاری میان واحدهای تولیدی صنعتی و سنتی در این خصوص تاكید کرد و به تشریح مسائل و مشكلات این واحدها پرداخت.

آشناکر یادآور شد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به فرهنگ و ذائقه سنتی مردم لرستان و شهرستان خرم آباد می طلبد سازمانهای متولی امر به بهداشت غذایی حساسیت بیشتری نشان داده و در نظارت و كنترل این گونه واحدها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به آمار متناقض ارائه شده از واحدهای سنتی عرضه لبنیات در خرم آباد بیان داشت: در این زمینه آماری از  ۴۲ تا ۱۲۰ واحد ز سوی متولیان اعلام شده است.

رئیس كارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی فرمانداری خرم آباد افزود: این در حالیست که تنها یكی از مراكز یاد شده مورد تایید شبكه بهداشت و درمان شهرستان واقع شده است.

آشناگر بیان داشت: به منظور اجرایی شدن طرح یاد شده كمیته ای مشترک متشكل از دانشگاه علوم پزشكی، دامپزشكی، شبكه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت استان، ستاد بهبود شیر و دیگر دستگاههای متولی امر بهداشت و سلامت به صورت فصلی و با نظارت فرمانداری خرم آباد تشكیل و با جدیت تمام پیگیر عملی شدن این مصوبات خواهند شد.

کد خبر 2507964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha