۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

فرهاد قائمیان در گفتگو با مهر:

مشابه نقشم در «تعبیر وارونه یک رویا» را بازی نکرده‌ام

مشابه نقشم در «تعبیر وارونه یک رویا» را بازی نکرده‌ام

فرهاد قائمیان معتقد است نقشی که در «تعبیر وارونه یک رویا» ایفا می‌کند، تا به حال در اثر دیگری تجربه نکرده است.

فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین فعالیت‌هایش توضیح داد: پس از اینکه بازی‌ام در سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تمام شد، با او در فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» نیز همکاری کردم حالا هم چند وقتی هست سر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی هستم.

وی افزود: هر کاری جایگاه خودش را دارد و امیدوارم برای همه بچه‌ها و من اتفاق خوبی باشد. قطعا هم می‌دانم این اتفاق رخ خواهد داد. با حضور فریدون جیرانی، امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، قاسم زارع، داریوش ارجمند و دیگران اتفاق خوبی برای سریال «تعبیر وارونه یک رویا» می‌افتد.

این بازیگر تصریح کرد: امیدوارم برای تلویزیون و مخاطبان هم تماشای این تجربه جذاب باشد. من به خاطر نقشی که به من پیشنهاد شد به این کار آمده‌ام. کاراکتر خوب و دوست داشتنی در این سریال دارم و برای یک بازیگر خیلی اهمیت دارد که چنین شخصیتی را بازی کند. فکر نمی‌کنم مشابه این نقش را بازی کرده باشم.

پشت صحنه سریال فریدون جیرانی

قائمیان درباره تجربه سینمایی‌اش با لطیفی نیز گفت: من متاسفانه سرکار بودم و نتوانستم به مراسم اکران خصوصی‌ این فیلم که اخیرا برگزار شد بروم. آن کار هم بسیار خوب بود و در کنار لطیفی هر بازیگری احساس خوبی خواهد داشت. من هم در کنار او خیلی راحت کار می‌کنم.

وی درباره استمرار همکاری‌اش با لطیفی در پایان اظهار کرد: او رفیق و همراه زندگی است. لطیفی انسان شریفی است و در کنار او حتما چیزهایی از زندگی از سینما و از همه چیز یاد می‌گیریم. به خاطر بزرگواری او هم همکاری ما ادامه داشته است. او مرا نیز در دل بزرگی که دارد، جا داده است.

کد خبر 2508080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha