۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

عباسی:

بنیاد برکت در حال احداث هزار مدرسه در سطح کشور است

بنیاد برکت در حال احداث هزار مدرسه در سطح کشور است

بوشهر - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بنیاد برکت در حال احداث یک‌هزار مدرسه در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، امان‌الله عباسی ظهر شنبه در آئین بهره‌برداری از یک مدرسه در روستای پرک استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه مدارس در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های زیادی نیز در این راستا در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت در حال احداث یک‌هزار مدرسه در سطح کشور است، خاطرنشان ساخت: خیرین مدرسه ساز از سال ۷۸ تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تعهد برای ساخت مدرسه در کشور داشته‌اند که تاکنون سه‌هزار میلیارد تومان آن محقق شده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت برای توسعه و ساخت مدارس در سطح کشور، اضافه کرد: طی هشت سال اخیر ۷۵۰ مدرسه با بیش از سه هزار کلاس درس در استان بوشهر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرا و ساخت مدرسه در شهرک‌های مسکن مهر، بیان داشت: اعتبارات تخیص یافته برای ساخت و تجهیز و تکمیل مدارس در ایران در سطح جهان کم نظیر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر نیز در این آئین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه مدارس توسط این قرارگاه، اظهار داشت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء ساخت ۴۸۰ مدرسه را در سطح كشور را در برنامه کاری خود دارند.

سردار سید ضیاء الدین حزنی با تاکید بر اهمیت ساخت و اجرای مدارس در مناطق محروم کشور، افزود: تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال قرارداد محرومیت زدایی در استان بوشهر امضا شده است که بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

سید عیسی هاشمی قائم مقام شرکت مهندسی نفت و گاز سپانیر نیز در این آئین اظهار داشت: هنرستان شش کلاسه پرک در مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به همت شرکت مهندسی نفت و گاز سپانیر احداث شده است.

کد خبر 2508376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha