۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۱۸

بهروزیان‌فرد:

۱۷ زمین چمن مصنوعی در بخش چاه مبارک عسلویه احداث می‌شود

۱۷ زمین چمن مصنوعی در بخش چاه مبارک عسلویه احداث می‌شود

بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۱۷ زمین چمن مصنوعی در بخش چاه مبارک عسلویه احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان فرد عصر شنبه در نشست بررسی وضعیت زیرساخت‌های ورزشی اظهار داشت: در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه، ۶۴۷ ورزشکار سازمان یافته وجود دارد و ۱۶ باشگاه ورزشی و تیم فوتبال در این بخش فعالیت می کنند.

وی از وجود سه سالن ورزشی در بخش چاه مبارک خبر داد و افزود: از این تعداد، دو سالن در مرکز بخش مستقر هستند و یکی هم در روستای زبار واقع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه یک زمین چمن مصنوعی نیز در روستای سهمو جنوبی احداث شده است، سرانه ورزشی شهرستان عسلویه را ۰.۸۰ متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: سرانه ورزشی در بخش چاه مبارک، ۰.۲۵ مترمربع است.

بهروزیان فرد بیان داشت: ۱۷ چمن مصنوعی در بخش چاه مبارک در حال احداث است که تا پایان سال به بهره برداری می رسند و با افتتاح آنان، سرانه ورزشی عسلویه، ۰.۹۶ متر مربع و سرانه ورزشی بخش چاه مبارک ۰.۹۵ متر مربع می‌شود که نیازهای ورزشی منطقه را پاسخگو خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان ساخت: سرانه ورزش شهرستان عسلویه تا پایان سال جاری از هشت دهم متر مربع به ۰.۹۶ متر مربع خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان، محدودیت هایی برای ما به همراه دارد و برای احداث سالن ورزشی در بخش چاه مبارک ۱۸میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، چنین رقم بودجه‌ای را در اختیار نداریم.

بهروزیان‌فرد تاکید کرد: این سازمان آمادگی دارد مربی رزمی کار در اختیار شهرستان عسلویه قرار دهد به شرط اینکه تعداد حاضرین در کلاس به حد نصاب برسد.

کد خبر 2508511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha