۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

رحیمی در گفتگو با مهر:

تحقق جذب۴میلیون گردشگر درکرمانشاه نیازمند همکاری همه دستگاه هااست

تحقق جذب۴میلیون گردشگر درکرمانشاه نیازمند همکاری همه دستگاه هااست

کرمانشاه- معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، گفت: برای تحقق جذب ۴ میلیون گردشگر نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها هستیم و از مسئولان انتظار داریم در خصوص زیبا سازی شهر به شهرداری کمک کنند.

امیر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت شهر کرمانشاه پیش از ایام نوروز و با توجه به رفتن شهردار، اظهار داشت: این موضوع هیچ گونه خللی در خدمات رسانی به مردم را در پی نداشته است و کارمندان شهرداری همچون گذشته پای کار هستند و وظایف خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه، ما مکلف هستیم در ایام عید وضعیت مطلوبی برای کرمانشاه فراهم کنیم، افزود: برنامه ریزی ها از دو ماه پیش انجام شده و از روز گذشته نیز کار لکه گیری و آسفالت خیابان های شهر بدون محدودیت آغاز شده است.

رحیمی درخصوص آب شرب ترمینال شهید کاویانی نیز، گفت: آبخوری این ترمینال از آب شرب تامین می شود و دارای خط لوله جداگانه است. سرویس های بهداشتی هم که از آب چاه استفاده می کنند دارای دستگاه کلر زن است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: برای تحقق جذب ۴ میلیون گردشگر نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها هستیم و از مسئولین انتظار داریم در خصوص زیبا سازی شهر به شهرداری کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اجازه نصب بنر به هیچ ارگانی را نمی دهیم، گفت: فضاهای مخصوصی برای این کار درنظر گرفته شده است که می توانند پیام های خود را بر آن قرار دهند. ضمن اینکه نام هیچ اداره ای پای بنرها درج نمی شود و تنها از اصطلاح ستاد سفرهای نوروزی استفاده می کنیم.

رحیمی بر لزوم جمع آوری و ساماندهی دست فروشان دوره گرد از سطح شهر تاکید کرد و گفت: باید در این راستا اکیپی تشکیل شده و اقدامات لازم را انجام دهد تا مسافران با چهره ای نازیبا از شهر رو به رو نشوند.

کد خبر 2508791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha