۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

داوران بخش بین‌الملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند

داوران بخش بین‌الملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند

آثار بخش مسابقه بین‌الملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران امسال با حضور چهار داور و بخش سیفژ با سه داور از روز جمعه ۱۵ اسفند مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جینالبرتو بنداتسی، مکس هاتلر، ولودیمیر دیاگیلف، مایا یونشو و محسن چینی‌فروشان به عنوان داوران بخش مسابقه بین‌الملل نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تعیین شده‌اند.

جینالبرتو بنداتسی استاد دانشگاه و مولف کتاب «کارتون: یک ‌صد سال سینمای پویانمایی» است. همچنین مکس هاتلر پویانما و کارگردان آلمانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه گلداسمیت دریافت کرده و جوایز متعددی از جشنواره‌هایی چون کن، برادفورد، سنت لوییس و جشنواره بین‌المللی فیلم لندن به دست آورده است.

در عین حال ولودیمیر دیاگیلف مدیر اجرایی جشنواره‌های تلویزیونی (دایتیاتکو) و مایا یونشو پویانما و کارگردان ژاپنی، فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر لندن و عضو انجمن علم و هنر و پویانمایی ژاپن است. در ادامه این اسامی نام محسن چینی‌فروشان کارشناس ارشد برنامه‌ریزی فرهنگی و دبیرکل سیفژ (سازمان بین‌المللی فیلم برای کودک و نوجوان)  به چشم می‌خورد که تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب ترجمه کرده و علاوه بر این سه عنوان کتاب نیز برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

در بخش سیفژ حضور دوباره جینالبرتو بنداتسی و ولودیمیر دیاگیلف به چشم می‌خورد، همچنین فرشته طائرپور آثار خارجی را داوری می‌کنند. طائرپور کارشناسی ادبیات انگلیسی و به عنوان اولین تهیه‌کننده زن و رییس کانون تهیه‌کنندگان زن ایران حضور دارد.

نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۷ تا ۲۱ اسفند سال جاری در هفت سالن پذیرای شرکت‌کنندگان است.

کد خبر 2509022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha