۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

سردار نقدی:

تمام تحریمها در مذاکرات با غرب باید رفع شود

تمام تحریمها در مذاکرات با غرب باید رفع شود

اهواز - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هر گونه تفاهم با کشورهای غربی که در آن همه تحریم ها لغو نشود پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه کنگره جهاد عشایر عرب در اهواز اظهار کرد: حماسه آفرینی عشایر عرب در جهاد با استعمارگران انگلیسی، نشان از قدرت و حضور همیشگی مردم و عشایر در صحنه است که بر این امر صحه می گذارد که مردم غیور کشورمان حتی با دستان خالی هم حاضر به دفاع از خاک میهن خود هستند؛ همانگونه که عشایر عرب خوزستان نیز در جهاد خود، با دست خالی در برابر استعمارگران مسلح ایستادگی کردند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان در سالروز این حماسه تاریخی افزود: زنده نگه داشتن این حماسه تاریخی علاوه بر یادبود شهیدان این جهاد، می تواند باعث آشنایی نسل جوان با  مبارزات مردمی آن دوران شود تا بدانند دفاع از خاک و اعتقادات در همه لحظات و بر همه مردم واجب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: این نوع ایستادگی های مردمی تنها مختص به این دوره تاریخی نیست بلکه در هر زمانی که کشور نیاز به دفاع و مجاهدت داشته باشد باید در صحنه حاضر باشند، مانند ایستادگی مردم در سال های انقلاب و جنگ تحمیلی هشت ساله و حتی مبارزات امروزه مردم عراق و یمن و دیگر کشورهای اسلامی که برگرفته از مقاومت های تاریخی این مردم غیور است.

سردار نقدی تصریح کرد: استعمارگران باید بدانند که مردم ما همان مردم دیروز هستند که همچنان در صحنه حضور دارند و به جرات می توان گفت امروز مستحکم تر و مقتدرانه تر حضور خود را به اثبات رسانده اند.

وی عنوان کرد: آمریکا باید بداند؛ کشوری که نتواند یک دسته رزمی برای دفاع از کشورش فراهم کند که برای پرچمشان فداکاری کنند نباید رجزخوانی کند. دلیل اینکه آمریکا به استخدام مزدورها، قاچاقچیان، قاتلان و جنایتکاران روی می آورد این است که در کشورش نیروی رزمی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تحریم ها مانع پیشرفت کشور و شکوفایی اقتصادی ما نمی شوند، بلکه با عزم جدی و توجه به مدیریت جهادی و عزم ملی مدنظر مقام معظم رهبری می توان با هر نوع تحریمی که ظلمی در حق کشور ماست، مبارزه کرد و با خنثی کردن آن در راه پیشرفت گام برداشت.

سردار نقدی تاکید کرد: هیچ تفاهمنامه ای را که در آن کلیه تحریم ها لغو نشده باشد را نخواهیم پذیرفت و هرگونه توافق بد هسته ای را رد می کنیم.
 

کد خبر 2510724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha