۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۶

با امضای یک تفاهم نامه؛

دغدغه سرمایه گذاری روی طرح‌های پژوهشی برطرف می‌شود

دغدغه سرمایه گذاری روی طرح‌های پژوهشی برطرف می‌شود

در حاشیه جشنواره خوارزمی شرکت تامین سرمایه امید و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در راستای استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌ها و حمایت ویژه از برگزیدگان جشنواره خوارزمی تفاهم نامه منعقد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌رضا حدادی - مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در راستای توسعه و تجاری‌سازی طرح‌ها و یافته‌های پژوهشی و فناورانه دارای اولویت سرمایه‌گذاری از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت تامین سرمایه امید به استانداردسازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، برقراری ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح‌ها و تسهیل‌گری تجاری‌سازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

وی افزود: این شرکت با ارزش‌گذاری اختراع شرکت افشان آلومینیوم خاورمیانه و با پذیرش سمت کارگزار عرضه سهام در بازار دارایی فکری رسالت خود را در راه تجاری‌سازی اختراعات و ایده‌های ناب آغاز کرده است و در واقع ورود این شرکت به حوزه تجاری‌سازی به گسترش فعالیت بازار دارایی فکری فرابورس کمک شایانی می‌کند.

حدادی اضافه کرد: با توجه به اضافه شدن دایره خدمات سرمایه‌گذاری به سایر فعالیت‌های شرکت‌ تامین سرمایه امید، تامین مالی فناوری‌های نوین از جمله طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های برتر جشنواره جوان و بین‌المللی خوارزمی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در نظر گرفته شده است.

مظفری - مدیرکل دفتر تجاری‌سازی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در ادامه گفت: همیشه در جشنواره‌ها برندگان مورد تقدیر قرار می‌گیرند ولی برای اینکه این مسیر در آینده نیز ادامه داشته باشد سرمایه‌گذارانی را در نظر گرفتیم تا از برگزیدگان جشنواره خوارزمی حمایت کنند و پروسه ایده به ثروت تکمیل شود که مخترعان و مبتکران دغدغه سرمایه‌گذاری برای طرح‌ها را نداشته باشند.

اکبری، رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی نیز در این مراسم افزود: همیشه پژوهشگران دغدغه سرمایه گذاری دارند بنابراین با این تفاهم نامه ای که با بخش خصوصی به امضا می رسد، می توانیم دغدغه ارتباط پژوهشگر با سرمایه گذار را برطرف کنیم.

کد خبر 2510737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha