۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۱۶

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی/

نمایشگاه فروش نوروزی در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه فروش نوروزی در بجنورد گشایش یافت

بجنورد- در آستانه فرا رسیدن سال جدید نمایشگاه فروش نوروزی در بجنورد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی واقع در تخته ارکان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه نمایشگاه فروش بهاره ویژه نوروز در فضایی به وسعت دوهزار مترمربع در ۳۵۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی واقع در تخته ارکان آغاز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه فروش نوروزی در بجنورد از امروز تا بیست و یکم اسفند ماه دایر بوده و در این مدت شهروندان می توانند هر روز از ساعت ۱۰ الی ۲۲ نسبت به بازدید و خرید از آن اقدام کنند.

یحیی نیکدل با اشاره به این که بر اساس توافق انجام شده با اصناف اجناس ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی به فروش می رسد، افزود: ۷۰ درصد از غرفه داران نمایشگاه نوروزی در بجنورد را فروشندگان و تولید کنندگان داخلی استان تشکیل می دهند و مابقی از خارج استان به این نمایشگاه آمده اند.

وی با بیان این که گروه های نظارت و بازرسی مشترکی بر قیمت و کیفیت کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه نظارت می کنند، گفت: شهروندان می توانند هر گونه گران فروشی از سوی فروشندگان در نمایشگاه و سطح شهر را با شماره ۱۲۴ ستاد نظارت بر کالاهای نوروزی گزارش دهند تا در کمترین زمان با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

نیکدل اظهار کرد: همچنین لازم است اصناف و اتحادیه های صنفی هم در آستانه نوروز نظارت بیشتری بر قیمت ها کالا و اجناس داشته باشند و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی قاطع کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: افزون بر بجنورد، نمایشگاه های فروش بهاره در دیگر شهرستان های این استان نیز برپا شده است.

کد خبر 2510762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha