۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۱

حجت الاسلام تقوی:

روحانیت باعث پیشرفت انقلاب اسلامی شده است

روحانیت باعث پیشرفت انقلاب اسلامی شده است

ورامین-رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به فعالیت روحانیت در عرصه های مختلف گفت: روحانیت باعث پیشرفت در انقلاب اسلامی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز و پیش از حضور آیت الله الظعمی نوری همدانی در ورامین، حجت الاسلام سید رضا تقوی با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی در این دیدار با اشاره به گسترش دین مبین اسلام از زمان پیامبر تاکنون اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون مهاجرین و انصار دست به دست هم داده وباعث گسترش و تعمیق ارزش های اسلامی شده اند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به فعالیت روحانیت در عرصه های مختلف برای گسترش اسلام ناب محمدی افزود: روحانیت شیعه در هر منطقه ای که حضور داشتند، مجموعه ای از متدینین در کنارشان بوده و برای گسترش اهداف اسلامی تلاش کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح جاده قم-گرمسار ادامه داد: افتتاح جاده قم-گرمسار سبب تسهیل در عبور و مرور شهروندان ورامینی شد.

آیت الله سید مرتضی محمودی نیز در این دیدار با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با استقرار نظام اسلامی به دشمنی با آن پرداختند و تلاش کردند تا به این شجره طیبه ضربه بزنند اما موفق نشدند.

امام جمعه ورامین افزود: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی ایران نه تنها در کشورهای منطقه بلکه در کشورهای مختلف جهان نفوذ کرده و این برکت ولایت فقیه و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و مجاهدت های ملت ایران می باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت و رهبری بوده و در سخت ترین شرائط در کنار انقلاب و امام قرار داشتند به همین خاطر باید مسئولان و مدیران کشور قدر این مردم را بدانند و در جهت خدمت رسانی به آنان بکوشند.

کد خبر 2511016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha